Друга конференція Vogue в Україні

26квітня /201709:00 - 18:00

26 квітня 2017 року відбудеться друга Fashion & Business конференція українського Vogue. Унікальний досвід експертів з Нью-Йорка, Лондона та Мілана. Практичні поради з перших уст. Кращі кейси від консультантів Hermès, Nike, Swarovski, Rebecca Minkoff, Banana Republic та інших успішних компаній.

 

Цього року захід значно розширює не лише географію, а й пропонує максимально різноманітний та практичний контент. Перші особи світових fashion-компаній, експерти з маркетингу та бренд-стратегій розкажуть про нові можливості для українських дизайнерів, ретейлерів та виробників. Конференція відкриє нові можливості для нетворкінгу і розвитку, презентуючи міжнародні програми навчання та гранти для молодих дизайнерів. Усього в програмі – 9 спікерів з шести країн:

 

Стів Троу – фінансовий та адміністративний директор Hermès (Італія). Пройшов увесь шлях кар'єрної еволюції в модних будинках Італії та Великої Британії (Gucci, Sergio Rossi, Hermès): від внутрішнього аудитора до фінансового директора.

Сара Козловскі – директор відділу Освіти та професійного розвитку в Раді модельєрів Америки CFDA (США). Курує освітні ініціативи зі сталого розвитку американської індустрії моди. Організатор креативних колаборацій для Style.com, Coach, Uniqlo, Gap Inc. та Louis Vuitton.

Данило Вентурі – директор Міжнародного інституту модного дизайну і бізнесу Polimoda (Італія). Спеціаліст з fashion -дизайну та стратегічного брендингу. Має великий досвід роботи в секторі електронної комерції, консультував італійський бренд La Perla, заснував один з перших концепт-сторів Болонії.

Лінда Лоппа – радник зі стратегії та бачення Polimoda (Бельгія). Головний fashion-наставник європейських модників Лінда Лоппа виховала зіркове покоління бельгійських дизайнерів та творчий тандем братів Гвасалія. Входить до переліку 500 найвпливовіших людей у світі моди за версією ресурсу Business of Fashion.

Ліззі Боурінг – директор подіумів WGSN (Велика Британія). WGSN – світовий лідер з прогнозування тенденцій в сфері моди та промислового дизайну; Ліззі Боурінг курує огляди подіумів та аналіз трендів в сегменті жіночого одягу. 

Ніна Левчук – менеджер Google Marketing Solutions в країнах Центральної та Східної Європи (Ірландія). Спеціаліст з digital-стратегій розвитку бізнесу за допомогою інструментів Google Adwords та платформи YouTube. Серед клієнтів її команди – MatchesFashion.com, Coty та Swarovski.

Алекс Браунлесс – співзасновник та президент Arts Thread International (Велика Британія). Понад тисячу молодих дизайнерів змогли працювати на міжнародних ринках завдяки підтримці платформи ARTS THREAD, що співпрацює з глобальними корпораціями Nike, Levi’s та Urban Outfitters.

Маттео Барді – співзасновник агенції Mattori, fashion-скаут та експерт зі стилю (Італия). Консультує гравців міжнародної ретейл-індустрії. Серед клієнтів – Camera Nazionale della Moda Italiana, Массачусетський технологічний університет (Бостон), Hugo Boss, Diesel Group та China Fashion Association.

 

Модератор конференції – маркетолог, член наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник агенції FEDORIV, Андрей Федорив.

 

Детальніше про конференції та учасників – на офіційному сайті conference.vogue.ua. Слідкуйте за оновленнями на сторінці  події у Facebook. Квитки доступні на сайті.

 

Бренд Vogue в Україні з’явився в червні 2012 року і став 21 міжнародним виданням «біблії моди». Vogue також існує в США, Великій Британії, Франції, Італії, Німеччині, Іспанії, Росії, Японії, Китаї, Тайвані, Мексиці та Латинській Америці, Кореї, Бразилії, Греції, Австралії, Португалії, Індії, Туреччині, Нідерландах та Таїланді.

Condé Nast – глобальна медіакомпанія, що виробляє журнали, сайти та діджитал-контент найвищого рівня. Її аудиторія складає понад 300 млн користувачів на 29 ринках. Портфоліо компанії включає найбільш впізнавані та впливові медіабренди у світі –  Vogue, Vanity Fair, Glamour, Brides, Self, GQ, Condé Nast Traveller/Traveler, Allure, Architectural Digest, Wired, W та Style. Окрім 141 журналу та понад 100 сайтів компанія керує ресторанним підрозділом та декількома освітніми проектами. Condé Nast Entertainment розвиває напрямок кіно, телебачення та преміальних відеопрограм.

ТОВ «Медіа Група Україна» – медіахолдинг, що об’єднує національний телеканал «Україна», телеканал «НЛО TV», «Індиго TV», тематичні канали «Футбол 1» та «Футбол 2», «Регіональну Медіа Групу» (канали «Донбасс», «34 канал», «Сігма»), сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз» (OLL.TV, Xtra TV), продакшн-компанію «Теле Про» та холдинг «Сьогодні Мультимедіа». Власником медіахолдингу ТОВ «Медіа Група Україна» є АТ «Систем Кепітал Менеджмент».

Коментарі