Статті

  • Стаття
    Олександр Дубовик:«Без культурної експансії не може бути ані економіки, ані політики»

    Про творчість, мистецтво, про те, як ми мислимо, що бачимо і які межі нашого пізнання, розповів учасникам програми President’s MBA kmbs художник-авангардист Олександр Дубовик.

  • Стаття
    Хань Фей-цзи: мистецтво управління

    «Завдання освіченого правителя – створити єдиний закон, а не розшукувати мудрих; досконало оволодіти мистецтвом управління, а не захоплюватися людьми, які викликають довіру», – писав давньокитайський філософ Хань Фей-цзи.

  • Стаття
    Стратегічна майстерність

    Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною:  дев’ять із десяти не досягають успіху. Чому так стається? І яким, власне, має бути зміст стратегії?

  • Стаття
    Логіка відкритості

    Маленька компанія стає партнером глобальної корпорації – і виходить на новий рівень розвитку. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта. Все це стає можливим завдяки логіці відкритих систем. Що це таке і як стосується українського бізнесу?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Йоган Гейзинга: філософія гри

    Філософ та культуролог Йоган Гейзинга у своєму доробку звернувся до культури, а точніше – до того її аспекту, який прийнято визначати терміном «ментальність». Як він описав гру у різних її проявах? І що казав про суспільні проблеми сучасності?

  • Стаття
    Оксана Забужко: «Перед нами стоїть проблема називання речей своїми іменами»

    Як відбувається захоплення країни в епоху «хакання мізків»? Хто може відрізнити справжні події від написаного кимось сценарію? Про це розповіла Оксана Забужко учасникам програми Presidents’ MBA kmbs.

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Тренди-2017: розділені світи

    Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Як управляти тими, хто знає більше за вас?

    Колись лідером був той, хто мав найбільше знань та вмів те, чого не вміли інші. Проте сьогодні члени команди можуть (і, скоріше за все, мають) бути більшими експертами у своїх темах, аніж їхній керівник. Як діяти у таких умовах?

  • Стаття
    Зміна мислення: від сировини до цінності

    У сьогоднішньому світі є надлишок грошей та невикористаних можливостей для розвитку як держави, так і бізнесу. Йдеться про створення якісно нового типу проектів, бізнесу, партнерства для України - з яскравими міжнародними ознаками.

  • Стаття
    Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців

    Навіть незначне зростання української економіки в 2016 році спричинило збільшення попиту на керівників. «Війну за таланти» виграють компанії з привабливим довгостроковим планом співпраці.

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    FM-2030: мрія про трансгуманізм

    Ферейдун М. Есфендіарі, ірано-американський філософ-футуролог, один із основоположників теорії трансгуманізму, народився 1930 року. Псевдонім FM-2030 він використовував для поширення ідеї про постлюдину.

  • Стаття
    Вісім кроків до міжнародної експансії

    Для того щоб почати конкурувати належним чином на міжнародному рівні, як за якістю бізнесу, так і за можливостями, компанії потрібно зробити лише вісім кроків. Саме від їх виконання буде залежати подальший успіх експансії іноземних ринків.

  • Стаття
    Тренди-2017: новий рівень ефективності

    Те, що продукти мають бути нешкідливими для зовнішнього середовища, а ресурси - не витрачатись марно, не підлягає сумніву. Цей «зелений» тренд продовжує поглиблюватись, і наступного року все більше компаній почнуть переглядати свої бізнес-процеси.

  • Стаття
    Українська есеїстика: як це було, як є і як буде

    Що можна назвати есеєм - і що ним не є? Якими є тенденції української есеїстики? Про це дискутували під час першого фестивалю української есеїстики «Шерех» Микола Рябчук, Оля Гнатюк, Михайло Назаренко, Марко Роберт Стех та Олексій Сігов.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?

  • Стаття
    ДНК стратегічного лідерства

    Хто такий стратегічний лідер? І що він має закласти в основу культури компанії, щоб започаткувати довгостроковий цілеспрямований рух?

  • Стаття
    Тренди-2017: повернення до анонімності

    Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.