Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Маркетинг-тренди 2010

    Нові тенденції у маркетингу провокуватимуть істотні зміни у парадигмі бізнес-моделі компанії. Чи зможуть компанії швидко підтримати нові тренди покаже майбутнє. Успіх бренду визначатиметься швидкістю реакції компанії на реалії сьогодення.

  • Стаття
    Сарафанна реклама

    «У недалекому майбутньому всі споживчі товари від сміттєвих пакетів до приватних літаків продаватимуться винятково за рекомендацією третіх осіб», — іронізував директор із розвитку консалтингової компанії Data World Джошуа Голанські на презентації результатів чергового дослідження ефективності альтернативних рек

  • Стаття
    Механізми спонтанних покупок

    Как часто покупатели, оказавшись в магазине, изменяют свои планы и покупают то, что не планировали, или, думая о вашем бренде, берут с полки другой? Агентство OgilvyAction провело исследование импульсивных покупок и эксклюзивно поделилось результатами с Комп&ньон.

    коментарі
  • Стаття
    Wizz Air: Ефективний менеджмент у зоні турбулентності

    Наталія Казмер, засновник та член ради директорів Wizz Air Україна, 8 липня виступила з майстер-класом перед відвідувачами innovations.com.ua. Читайте статтю за виступом Наталії Казмер, а також  завантажуйте ppt-презентацію.  

    коментарі
  • Стаття
    Інноваційний кругообіг

    Культура инновацийЖизнь — в движении, поэтому своевременные изменения — единственный способ поддержать жизнедеятельность компании на протяжении многих лет.

  • Стаття
    Маркетинг не за Ділбертом

    Джерело: журнал &.СТРАТЕГИИ, www.strategy.com.ua, лютий 2008.

  • Стаття
    Футурологічний погляд на майбутнє бізнесу

    Знаете что по мнению Менделеева должно было бы быть самой сложной технической проблемой двадцатого века? Утилизация конского навоза. И все бы выглядело абсолютно логично, если отталкиваться от данных о ежегодном приросте поголовья лошадей...

    коментарі
  • Стаття
    Час змін або кризові роздуми від українських топ-компаній

    В конце 2008-начале 2009 года компания Pravda Research провела опрос директоров по маркетингу и руководителей маркетинговых отделов компаний, которые входят в топ-100 рекламодателей в 2008 году, по данным Всеукраинской Рекламной Коалиции.

    коментарі
  • Стаття
    Помилки маркетингу або не забувайте про рітейл!

    Ритализация. Такой термин появился несколько лет назад в Великобритании. Производители сегодня заняты продвижением своих товаров не только потребителям, но и ритейлерам. Скорее, в основном ритейлерам. Это выглядит справедливым, ведь именно торговая сеть тратит усилия по продаже товаров покупателям.

  • Стаття
    Маркетинг у складні часи, або 7 способів уникнути спаду продажів

    У древних китайцев было такое проклятие – «Чтоб тебе жить в интересные времена!». Сегодня, когда я пишу эту статью, многие в России опасаются, что эти самые «интересные времена» снова наступили для российского бизнеса – ситуацию сравнивают то с Великой Депрессией, то с событиями 1998-го года.  

  • Стаття
    Як розпочати креативну революцію в компанії

    Нещодавно британські вчені зробили невеличке дослідження, задаючи людям лише 2 питання: "Чи вважаєте Ви, що креативність та інноваційність життєво необхідні для росту компанії?", на що 90% респондентів відповіли однозначно "Так".

  • Стаття
    За що споживач готовий платити по максимуму?

    Маркетинг на рынке дорогих и очень дорогих товаров и услуг является отдельной, особо интересной темой. Хотя бы потому, что на этом рынке наценка за бренд может достигать сотен процентов. При этом, никаких внятных методик работы, как водится, нет.

  • Стаття
    Від божевільних ідей до успіху

    Маркетинг та інновації заробляють гроші.Все решта – витрати[Пітер Друкер]

  • Стаття
    Маркетинг партнерських відносин – це здирство?

    Передумовами виникнення маркетингу партнерських відносин називають наступні (все, що стосується цього маркетингу, взято з книги [1] в перекладі автора статті):

  • Стаття
    Тотальний маркетинг в економіці вражень

    Напевно не помилюсь, якщо зроблю припущення, що ви почали цей день з кави. Склянка кави містить дві чайні ложечки кави, що в середньому важить 5 грамів. Можливо, вам цікаво було б дізнатися, що 5 грамів кави коштує на сільськогосподарській біржі не більше 1 цента (в залежності від сорту, сезону і урожайності).

  • Стаття
    І буде вам щастя: маркетингові стратегії

    Про сегментацію дуже легко говорити, а дуже важко її реально проводити. А ще важче знайти реальний інструмент, який допоможе при націленні комунікаційної стратегії маркетингу на конкретну цільову аудиторію.