Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Одне слово для бренду

    Про те, чому жадібність – дуже погана риса для маркетолога, чому дослідження неефективні і про багато іншого.

  • Стаття
    Соціальні мережі для бізнесу: не маркетингом єдиним

    Соціальні мережі можна використовувати не лише для маркетингу поза компанією, але і всередині.

  • Стаття
    Медіа в тандемі

    Світ навколо нас – полімедійний, це варто враховувати при плануванні маркетингових комунікацій.

  • Стаття
    Гра з клієнтом

    Про те, для чого потрібна гейміфікація, і як використати її у спілкуванні зі споживачами.

  • Стаття
    5 маркетингових передбачень на 2013 рік

    Які тренди варто враховувати маркетологам, плануючи свою активність на наступний рік?

  • Стаття
    Як забаганки клієнтів допомагають заробляти

    Щоб процвітати, компаніям варто не просто пропонувати якісний сервіс, але й перетворитися на «служників» для клієнтів. Тобто вдовольняти специфічні потреби, бажаня та примхи споживачів цілодобово і в будь-якому місці.

  • Блог
    Гептаграма впливу

    Стратегія, тактика, управління, репутація, наполегливість, бажання досягти успіху та страх - сім елементів, які формують гептаграму впливу.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Стаття
    Чи потрібні бізнесу соціальні мережі?

    Після нещодавнього IPO Facebook посилюються розмови про те, що соціальні мережі – це чергова бульбашка. Чи дійсно вони потрібні бізнесу? Про це далі.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.

  • Стаття
    Trendwatching: "Новізм"

    Чому саме зараз споживачі найбільше прагнуть новизни? І чому це може обернутися раєм або пеклом для брендів? Свіжа підбірка трендів від trendwatching.com.

  • Блог
    Тенденції заходу: інший погляд на розвиток продажів в В2В

    Західний B2B-сегмент масово переходить до нової моделі розвитку продажів, використовуючи інструменти автоматизації маркетингу.

  • Стаття
    Тетяна Абрамова: Від мрії – до успішного бренду

    Про історію розвитку українського фешн-бренду РІТО в рамках проекту «Літній City Class» від компанії OLMAX і школи розвитку людини Humantime розповіла засновниця і директорка торгової марки Тетяна Абрамова.

  • Блог
    Сім гріхів маркетингу

    Нетерплячість… великий маркетинг потребує часу. Якщо працювати неправильно (і поспішати), результат обійдеться вдесятеро дорожче, ніж працюючи повільно, але правильно.

  • Інтерв'ю
    Анна Боднарчук: Найголовніша перевага інтернет-маркетингу - це прозорість

    Анна Боднарчук, директор супермаркету ліцензійного програмного забезпечення "Софткей-Україна", розповіла innovations.com.ua про плюси інтернет-маркетингу, особливості його впровадження та специфіку його розвитку в Україні.

  • Блог
    Заглянути в свідомість через Brand Tags

    Я не часто пишу огляди продуктів. Проте цього разу дещо дійсно зацікавило мене. Насамперед пишу як споживач, а тоді вже як маркетолог.

  • Блог
    Візуальні молотки говорять до споживачів

    Візуальний молоток розповідає про ваш бренд, саме тому він настільки ефективний. Шматочок лайму говорить, що Corona – це автентичне мексиканське пиво.

  • Стаття
    Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

    Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

    фото
  • Блог
    Візуальний молоток Audi, втрачена можливість

    Компанії Audi знадобилось 20 років боротьби, щоб опинитись на сучасних позиціях. Ентузіасти наголошують на якості автомобілів, але протягом десятиліть бренд страждав від кризи та слабкої за звучанням назви.

  • Стаття
    Сарафанне радіо: старий перевірений метод на новий лад

    Cучасний споживач вже давно не вірить рекламі. Тоді чому ж він вірить? Тому, що говорять близькі йому люди про продукти, компанії чи послуги.