Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Верстат інновацій

    за матеріалами "The innovation machine", Schumpeter Aug 26th 2010, The Economist  

  • Стаття
    Інтернет-тренди: що вони змінять для бізнесу?

    Автор: Олена Занічковська, компанія e-design, провайдер Інтернет-рішень і партнер innovations.com.ua 

  • Стаття
    Україна – бренд!

    стаття за виступом Андрія Федоріва на відкритій події Innovations - "Бренд Україна. Виклик для бізнесу", [18 червня, kmbs]

    коментарі
  • Стаття
    Нові медіа

    Нові форми медіа завжди спричиняли моральну паніку: друкарський прес, газети, книжки з м’якою обкладинкою і телебачення – усіх їх колись засуджували як загрозу для інтелекту споживачів і їх морального духу.

  • Стаття
    Маркетинг: чого варті слова без музики?

    Що важливіше у пісні - слова чи музика? Думаю, більшість погодиться з тим, що музика є значно важливішою. Згадайте пісню "Moon River", яка була вперше виконана Одрі Хепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані". Як фільм, так і пісня мали шалений успіх.

    коментарі
  • Стаття
    Маркетинг-принципи Ела Райза

    За матеріалами "The principles of marketing can be summarized in one word: FOCVS",Al Ries, Ad Age.com

  • Стаття
    Має рацію чи ні, клієнт завжди важливий

    Генрі Гордон Селфрідж, засновник універмагу Selfridges у Лондоні, першим сказав: "Клієнт завжди має рацію". Це не найцікавіша цитата на одній сторінці Словника найвідоміших цитат ХХ століття видавництва Penguin Books.

  • Стаття
    Маркетинг - королівство здорового глузду!

    Що ми розуміємо сьогодні під поняттям "інновація"? Слово надзвичайно заїжджене, тому слід чітко усвідомити суть і відрізняти від усього іншого.

  • Стаття
    Маркетинг-тренди: новий споживач

    Компании должны измениться вслед за своими клиентами. Экономический беспорядок, если так можно назвать сегодняшнюю ситуацию, стал своего рода очистительной процедурой. Люди меняются, и меняется их потребительское поведение. Эти изменения заметны уже настолько, что можно говорить о появлении "нового потребителя".

  • Стаття
    Ефективний маркетинг: який він сьогодні і завтра

    2 березня 2010 року Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] організувала круглий стіл "Ефективний маркетинг: який він сьогодні і завтра". Разом з визнаними маркетинг-директорами обговорили, які фактори впливатимуть на ефективність маркетингу сьогодні і завтра.

  • Стаття
    Клієнтоорієнтованість понад усе

    Нещодавно мені довелося написати негативне повідомлення про Galleria Park Hotel SF в Twitter: "Galleria Park Hotel SF не виконує прохання своїх гостей під гаслом "Наступного разу шукайте відповідний готель, а не тиху кімнату!".

    коментарі
  • Стаття
    Що очікує B2B маркетинг у 2010 році?

    В конце прошлого года компании искали ответ на вопрос: "Какой бюджет планировать на год грядущий при полной неизвестности, будут ли реализованы запланированные продажи или нет?" То есть решался фактически вопрос о сумме денег, которую необходимо выделять на маркетинг. В этом году ситуация изменилась.

  • Стаття
    Життєвий цикл маркетолога в компанії

    Проблема взаимоотношений между собственниками и маркетологоми существует давно. Автор данной статьи попытался типологизировать те виды конфликтов, которые возникают между собственниками и маркетологами, а также описать шаги, которые необходимо предпринимать для выхода из этих конфликтов.

  • Стаття
    Майбутнє маркетингу: монетизація Інтернету

    В этой статье речь пойдет о монетизации Интернета, искусстве интегрирования возможностей Интернета в бизнес-модель компании. Я называю этот процесс «тюнингом бизнеса», но не с точки зрения эстетики («Ура!

  • Стаття
    Маркетинг та інновації заробляють гроші. Все інше - витрати

    Автор: Павло Шеремета, Президент Інституту Стратегії Блакитного Океану в Малайзії, перший декан kmbsИсточник: Комп&ньон, №50-51 (670-671), 15 декабря 2009

    коментарі
  • Стаття
    Сучасні тенденції брендінгу

    Задумывая образ нового бренда, бренд-менеджер оказывается перед дилеммой: делать ли ему бренд сугубо оригинальным, выделив его тем самым на фоне конкурентов, или построить бренд по общим правилам?.. Не отпугнет ли явная оригинальность покупателя?

    коментарі
  • Стаття
    Inline комунікації

    Було вже чимало написано про послаблення впливу традиційних засобів масової інформації, а ще більше з’явилось матеріалів з приводу зростання впливу нових інформаційних технологій - Інтернету та соціальних мереж зокрема. Але на скільки це правда та як це впливає на європейського споживача?

  • Стаття
    Рейтинг активності компаній в соціальних мережах

    Сегодня все больше и больше компаний направляют свою маркетинговую стратегию в сторону интенсивного использования социальных сетей. MMR решил оценить интернет-деятельность украинских компаний и составил первый в Украине рейтинг активности компаний в социальных сетях.

  • Стаття
    Маркетинг-стратегія: як зберегти бренд

    Автор: Ел Райз, голова Ries&Ries, що спеціалізується в сфері стратегічного маркетингу

    коментарі
  • Стаття
    Особисто в руки

    «Під час кризи торговці намагаються заманити клієнтів персональними пропозиціями, що саме по собі правильно, ось тільки багато з них роблять це геть бездарно і відлякують споживачів, замість того щоб залучати», — заявив власник мережі готелів La Maison Жорж Аллер на відкритті чергової конференції Direct Marketing у Лондоні.

  • Стаття
    Управлінські секрети львівської "Криївки"

    Андрій Худо, співвласник холдингу емоцій «!ФЕСТ» (ресторани "Криївка", "Мазох", "Гасова Лампа "та інші)

    коментарі