Mатеріали за тегом продаж

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Секретний сервіс: коли ціна неважлива

    Чи реально зробити ціну неважливою для клієнта і яким чином цього можна досягти? Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, розповіла, у чому полягає сутність підходу «секретний сервіс», як його використовувати та які переваги він надає бізнесу.

  • Відео
    Стратегія та продаж

    Навіть якщо компанія має хорошу стратегію, вона може стикнутись із проблемами під час її впровадження. Одним з найважливіших кроків, щоб цього уникнути, є приведення у відповідність стратегії та продажу, - впевнений викладач Гарвардської бізнес-школи Френк Сеспедес.

  • Стаття
    Агробізнес по-українськи: якість та репутація

    Агросектор – це галузь, з якою пов’язують основні надії на економічний розвиток країни. У kmbs обговорили, що потрібно врахувати як аграріям, так і держаним структурам для того, аби ці сподівання втілились у реальність?

  • Інтерв'ю
    Полювання на можливості

    Як компанія Roll Global досягла світового лідерства? Як їй вдається продавати свою продукцію набагато дорожче, ніж конкуренти? Про це - в інтерв'ю із засновником корпорації.

  • Стаття
    Тренди-2016: канали і контекст

    Однією з визначальних тенденцій у наступному році буде розумне використання каналів комунікацій та контекстів.

  • Стаття
    Три питання для бренд-менеджера

    Маркетинг та брендинг для багатьох – це щось на кшталт обслуговування продажу, а тому дуже часто не витримується баланс між коротко- та довгостроковими цілями бізнесу.

  • Блог
    Зростання через унікальність

    Засновник компанії Terrasoft Катерина Костерєва про комунікацію з клієнтом, конкуренцію та підприємництво.

  • Стаття
    Сучасність e-commerce

    Бас Годска, підприємець та засновник консалтингової фірми Acrobator.com, - про секрети успішної онлайн-торгівлі.

  • Стаття
    Продаж наосліп: поради для інтернет-магазинів

    У чому полягає різниця між роботою продавця в офлайн і онлайн? Як використовувати ці відмінності?

  • Стаття
    4 способи підвищити лояльність

    Чотири приклади - як збільшити довіру й прихильність клієнтів не зовсім звичними шляхами.

  • Стаття
    Онлайн-трансляція майстер-класу Михайла Винницького

    13 травня о 18-30 запрошуємо приєднатися до перегляду майстер-класу "Іду на Ви" Михайла Винницького.

  • Інтерв'ю
    Михайло Винницький: продаж та Аристотель

    В інтерв'ю з Михайлом Винницьким - про те, як мотивувати продаців, як вижити під час кризи і налагодити продаж.

  • Стаття
    Клієнтоорієнтованість як філософія

    Клієнтоорієнтованість найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманих кроків.

  • Блог
    Як забезпечити успіх перехресних продажів?

    Залучати нових споживачів коштує у декілька разів дорожче, аніж працювати з існуючими клієнтами.

  • Стаття
    Як примирити відділи маркетингу і продажів

    Лояльність до свого підрозділу, а не до компанії в цілому - явище поширене, як і розмови «який відділ найпотрібніший».

  • Стаття
    Продаж: анатомія процесу

    Про те, як має виглядати процес продажу, та які риси повинен мати хороший продавець.

  • Блог
    Продавці й митці

    Ви занадто зайняті прибиранням послуг, то ж не завжди можете зрозуміти, у кого ви купуєте цю послугу – продавця чи митця.

  • Стаття
    Сім уроків у чужій "шкурі"

    Про це я подумував давно. Вирішальним став погожий літній день 2001 року. Ми з колегою спустилися на літній майданчик ресторану «011», що знаходиться прямо під вікнами бізнес-школи. Сівши за столик, почали обговорювати проект.

  • Стаття
    Навіщо продавцям культура?

    Чи пропонував би хтось продавцям бути некультурними? Звісно, річ не в тому, як продавці повинні поводитися - «нахабно», «культурно», чи якось ще.