Mатеріали за тегом стратегія

  • Стаття
    Як запустити зміни в компанії

    Володимир Павелко - про те, чому необхідно виходити із зони комфорту, як Pepsi стала лідером ринку завдяки спільному ворогу, і чим бізнес схожий на акваріум.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Як перемогти в епоху невизначеності?

    Те, що українці останні 20 років живуть у турбулентному середовищі, - ні для кого не секрет. Те, що в глобальному світі тенденція до постійних змін має все більш тривалий і безперервний цикл, також не є секретом.

  • Стаття
    Стратегічна майстерність

    Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною:  дев’ять із десяти не досягають успіху. Чому так стається? І яким, власне, має бути зміст стратегії?

  • Стаття
    Логіка відкритості

    Маленька компанія стає партнером глобальної корпорації – і виходить на новий рівень розвитку. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта. Все це стає можливим завдяки логіці відкритих систем. Що це таке і як стосується українського бізнесу?

  • Стаття
    Зміна мислення: від сировини до цінності

    У сьогоднішньому світі є надлишок грошей та невикористаних можливостей для розвитку як держави, так і бізнесу. Йдеться про створення якісно нового типу проектів, бізнесу, партнерства для України - з яскравими міжнародними ознаками.

  • Стаття
    ДНК стратегічного лідерства

    Хто такий стратегічний лідер? І що він має закласти в основу культури компанії, щоб започаткувати довгостроковий цілеспрямований рух?

  • Стаття
    Вибір та амбіції

    За який час Україна може кардинально змінитись, наблизившись до Європи? Які уроки можна отримати з досвіду євроінтеграції Литви? Про це розповів у kmbs Юргіс Вільчінскас, керівник департаменту преси та інформації Представництва ЄС в Україні.

  • Стаття
    Принципи сталого успіху

    Багато сімейних бізнесів демонструють стійкий розвиток протягом десятиліть чи навіть століть (до речі, три найстарші компанії світу є сімейними). У чому їхній секрет?

  • Стаття
    20 головних запитань для управлінця

    Майже за кожним управлінським рішенням стоїть бажання знайти універсальні відповіді на декілька конкретних запитань. Більш того, усю історію менеджменту можна представити як серію спроб дати відповіді на ці запитання.

  • Стаття
    HR та стратегія

    З чого потрібно розпочинати формування HR-стратегії? Від чого вона залежить? І якою є роль HR-менеджера у реалізації стратегії компанії? Про це йшлося на події kmbs IDEA Days з Ярославою Лоянич, лідером HR-напрямку kmbs.

  • Стаття
    Платформа для змін

    Аркадій Вершебенюк, генеральний менеджер Uber в Україні, розповів учасникам MBA-програм kmbs про стратегію компанії, зміну парадигми на ринку перевезень та конкуренцію під час чергової події kmbs CHANGE talks.

  • Стаття
    Реформа на практиці

    Олександр Стародубцев, випускник kmbs та керівник департаменту регулювання державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, розповів про становлення системи ProZorro, про зміни в країні та нюанси державної служби.

  • Стаття
    Легкість як мета бізнесу

    На Школі стратегічного архітектора у kmbs В‘ячеслав Клімов, співзасновник «Нової пошти», розповів про трансформацію головної ідеї компанії та свою філософію бізнесу.

  • Стаття
    «Вершки» для першопрохідців

    Час від часу, дуже рідко, у світі з’являються паростки нових економічних відносин. І зараз – саме такий момент. На тлі кризи капіталістичної економіки виростає нова система, і першопрохідці, як завжди, виграють.

  • Стаття
    Виміри потенціалу

    Генеральний директор державного концерну "Укроборонпром" Роман Романов під час старту навчання нових МВА-груп kmbs розповів про співпрацю з приватним сектором, інвестиції у нові розробки та перспективи оборонної галузі України.

  • Стаття
    Стратегічний парадокс

    Стратегічний парадокс, на думку Майкла Рейнора, полягає у тому, що прагнення до видатних досягнень несе у собі зародок програшу. Рейнор пропонує метод вирішення цієї проблеми, сутність якого - не тільки в створенні зразкової стратегії, а й в управлінні невизначеністю.

  • Стаття
    Додана цінність «по-крупному»

    Як створити таку додану цінність, щоб результат відрізнявся від вкладених ресурсів не на відсотки, а в рази (а краще – на порядки)? Таке питання ми поставили перед собою під час міжнародного навчального модуля учасників MBA kmbs до США і Нідерландів.

  • Стаття
    Теорія ігор. Мистецтво стратегічного мислення в бізнесі і житті

    Авінаш Діксіт і Баррі Нелбафф впевнені: щоб перемогти, стратегія повинна поєднувати в собі елементи конкуренції і співробітництва. А керівнику необхідно володіти спеціальним типом мислення, щоб правильно діяти в складних ситуаціях.

  • Стаття
    Бізнес без кордонів

    Вихід на міжнародний рівень - мрія багатьох українських компаній. Проте вітчизняному бізнесу поки що належить дуже мала частка глобального ринку. Що нас стримує?

  • Стаття
    Бізнес-кластери: потрійна сила

    Навіщо компанії розпочинають співпрацю зі своїми конкурентами? Що є ключовим елементом для регіонального розвитку в європейських країнах? Відповіді на ці запитання можна знайти за допомогою концепції бізнес-кластерів.