Mатеріали за тегом стратегія

  • Блог
    Лора Райз: Візуальний молоток

    Протягом десятиліть маркетологи створювали слогани для позиціонування брендів. Сьогодні цього не достатньо. Маркетологам потрібні "візуальні молотки", щоб будувати бренди.

  • Стаття
    Зосередьтеся на ключових рішеннях

    Багато топ-менеджерів мислить подібно до генералів: вони вважають своєю роботою переміщення «солдатів» туди, де ведуться «бойові дії». Якщо битва йде за інновації, управлінці переконані: потрібно створити найкращу структуру, що дозволить залучити ресурси для цих нововведень.

  • Блог
    Прибутки і проституція

    Іцхак Адізес переконаний, що ділові люди, які сфокусовані на прибутку як на основній меті, а не на здоров'ї організації, займаються проституцією.

  • Стаття
    Формуючи стійку продуктивність

    Якщо ви дасте своїм працівникам шанс вчитися і зростати, то вони досягатимуть великих успіхів, як і ваша організація.

  • Стаття
    Павло Шеремета: Просвітлення свого місця на карті

    Як Україні знайти своє місце на економічній карті світу, де необхідно конкурувати з Китаєм у збірці або з Каліфорнією у дизайні, щоб не стати сировинним придатком для обох країн.

  • Стаття
    Стратегії, які працюють

    Кожен бізнесмен, який прагне до розвитку та не зацікавлений «сидіти на місці», періодично задає собі питання: яка повинна бути стратегія його бізнесу, яка стратегія є успішною, і як зробити так, щоб обрана стратегія працювала.

  • Блог
    Повсюдна взаємодоповнюваність

    Існує взаємодоповнюваність у всьому, не тільки в командах. Інь-янь комбінація простежується скрізь.

  • Стаття
    Павло Шеремета: Уроки Азії

    Існує безліч пояснень прориву Східної Азії. Один з них - патріотизм, який поряд з сильним лідерством і успішною стратегією управління дозволив Азії в цілому та Малайзії зокрема вийти на шлях успішного розвитку економіки. Павло Шеремета - про уроки Азії, які будуть корисні і для України.

  • Стаття
    Переосмислення бізнесу: досвід Віталія Івахова

    Віталій Івахов, власник групи компаній «Іспанський дім», «100% Інтер’єр» - мережі сучасних ресторанів, генеральний представник та дистриб’ютор ТМ «Illy» в Україні розповів свою історію трансформації бізнесу.

    фотовідео
  • Інтерв'ю
    Сергій Ноздрачьов: Подолання кордонів

    «Будь-які зовнішні досягнення мають сенс, тільки якщо є гармонія всередині», - впевнений інвестор та підприємець Сергій Ноздрачьов.

  • Інтерв'ю
    Марина Стародубська: "PR-ники подібні до пакувальників подарунків"

    Інтерв'ю з Мариною Стародубською, керуючим партнером комунікаційної компанії "Михайлов і Партнери. Україна", викдачем kmbs.

  • Стаття
    Whistle blowing: як подолати корпоративне зло?

    Світ прямує до побудови відкритої системи і рух до закритої системи стає дорожчим для всіх. Розглянемо кейс whistle blowing, який яскраво продемонстрований у фільмі "The Insider".

  • Інтерв'ю
    Олександр Барінов: Бізнес базується на здоровому глузді і економічній доцільності

    "Завдання нового СЕО - привнести свіжий погляд і надихнути команду на спільну роботу, дати новий імпульс і позначити напрям руху", - впевнений Олександр Барінов, головний виконавчий директор life:)

  • Стаття
    Керівна роль власників бізнесу

    Будь-який бізнес – це не лише грошові потоки, але й насамперед – стосунки між людьми. Читайте статтю за матеріалами дослідження взаємодії двох ролей у компанії – власника та управлінця.

  • Блог
    Економіка "малих"

    Ефекти масштабу давно відомі: великі фабрики - більш ефективні, як і великі мережі дистрибуції й масштабні рекламні кампанії.

  • Інтерв'ю
    Андрій Кремінь: Світ насправді простіший, і наше життя тим більше

    Андрій Кремінь - уповноважений Представник Наглядової Ради Об'єднаної Торгової Мережі МАФ "LOGIC LAST MILE" і випускник Президентської MBA kmbs. Андрій живе з сім'єю на Кіпрі, але іноді прилітає до України у бізнес-справах.

  • Стаття
    Соціальні медіа: тактика, а не стратегія

    Сьогодні з-поміж ряду брендів спостерігається тенденція гонитви за трендами і сліпого посилення своєї активності у соціальних медіа не тому, що це розвиває бренд, а тому що це модно і потрібно. Але ж маркетинг - не мода. Читайте думки Лори Райз, визнаного експерта з маркетингу, присвячені цьому питанню.

  • Інтерв'ю
    Наталія Лімонова: Давати людям можливість розкрити свій потенціал - частина моєї місії

    Читайте ексклюзивне інтерв’ю з Наталією, в якому вона розповідає про маркетинг та інновації в меблевій галузі, а також нові горизонти розвитку компанії "СНАЙТ".

  • Блог
    Ціннісна складова управлінського арсеналу

    Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими.

  • Блог
    Добре бути маленьким

    Ефекти масштабу давно відомі. Більші фабрики ефективніші, як і більші мережі дистрибуції і масштабніші рекламні кампанії. Дуже часто важко побороти великого конкурента, особливо якщо ринок чекає надійності та сподівається на збереження статус-кво.

  • Блог
    Навіщо вам бізнес-мавпи?

    Робота менеджера полягає не в тому, щоб відшукати дешеву робочу силу.