Mатеріали за тегом стратегія

  • Стаття
    Соціальні медіа: тактика, а не стратегія

    Сьогодні з-поміж ряду брендів спостерігається тенденція гонитви за трендами і сліпого посилення своєї активності у соціальних медіа не тому, що це розвиває бренд, а тому що це модно і потрібно. Але ж маркетинг - не мода. Читайте думки Лори Райз, визнаного експерта з маркетингу, присвячені цьому питанню.

  • Інтерв'ю
    Наталія Лімонова: Давати людям можливість розкрити свій потенціал - частина моєї місії

    Читайте ексклюзивне інтерв’ю з Наталією, в якому вона розповідає про маркетинг та інновації в меблевій галузі, а також нові горизонти розвитку компанії "СНАЙТ".

  • Блог
    Ціннісна складова управлінського арсеналу

    Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими.

  • Блог
    Добре бути маленьким

    Ефекти масштабу давно відомі. Більші фабрики ефективніші, як і більші мережі дистрибуції і масштабніші рекламні кампанії. Дуже часто важко побороти великого конкурента, особливо якщо ринок чекає надійності та сподівається на збереження статус-кво.

  • Блог
    Навіщо вам бізнес-мавпи?

    Робота менеджера полягає не в тому, щоб відшукати дешеву робочу силу.

  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

    Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії.

    коментарі
  • Блог
    ПРОтиріччя у нашому житті

    Останнім часом я спостерігаю тотальні протиріччя майже звідусюди – від представників освіти, бізнесу, політики, засобів масової інформації тощо. Пропоную розібратися в природі протиріч на основі кількох яскравих прикладів.

    коментарі
  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи

    Досить часто доводиться переконуватися, наскільки "друга" чи інші "енні" особи в компанії не мають відчуття природи роботи "першої" особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

    коментарі
  • Блог
    Про конкретику в бізнесі

    З часом стає зрозуміло, що ефективність інформації (якщо так можна сказати) – це коли менше води, більше "сухого залишку" і вища концентрація "ідейно-інформаційного проміле".

    коментарі
  • Блог
    А у якому часі Ваші думки?

    Чи не замислювалися Ви над тим, що Ваш бізнес може зникнути не через банкрутство, а через те, що стане просто нікому не потрібним? "Випаде" з ланцюжка створення доданої цінності...

    коментарі
  • Блог
    Як стратегічне мислення впливає на успішність медичних закладів

    Практично завжди клініка є частиною більшої системи, в якій вона підпорядковується іншим організаціям. У цій системі є ті організації, які використовують продукти нашої роботи для своєї подальшої діяльності, а також ті, чиї продукти використовуємо ми.

  • Блог
    ...Б...з....се...д...й

    Що спільного між дітьми, доктором Хаусом, сніжинками, вогнем та моїм собакою Бруно?...

  • Блог
    Others people's money: встигніть переписати свій сценарій

    У 1994 році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм "Чужі гроші" (Other people’s money) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.

  • Блог
    Урок від індійських водіїв

    Одного разу я їхав дуже небезпечною слизькою індійською дорогою. Цей смертельний жах тривав понад вісім годин.

  • Блог
    "Завжди погано" у бізнесі - це...

    Більшість компаній знають, як робити правильно: сегментувати, диференціювати, позиціонувати, розвивати, "стратежити". Але чи знаєте ви, що таке "погано" у вашому бізнесі...?Передісторія написання цього поста є дуже довгою...

    коментарі
  • Блог
    Стратегічна ідея. Як без неї?

    Отак у нас все робиться – СПОЧАТКУ РОБИМО рішення а потім ДУМАЄМО стратегічні ідеї. Може тому нас завжди так ковбасить? Цей коментар, на мою думку, як ніколи має рацію. Хочу сказати одне: без стратегічної ідеї – нікуди і ніяк!

    коментарі
  • Блог
    Чому Pixar ще й досі не випустила

    Дійсно, чому найкраща анімаційна компанія світу випустила першу частину "Тачок" у 2006 році, а другу планує аж на 2011 рік. Перерва у 5 років – це надто багато для дитячого сегменту. Як виявляється, така пауза є дуже вигідною для компанії.

    коментарі
  • Блог
    Будь інноваційним або помри!

    Трапилася криза чи ні, глибока вона чи ні, але перед нами завжди стоїть завдання – створювати додану вартість. Інновації і додана вартість працюють "у парі". Важливість інноваційності сьогодні зростає в геометричній прогресії.

  • Блог
    Хвіст собаці на заваді

    У вашому бізнесі є ядро, мета, виклики і результат. Є також щось, що трансформує ваш проект. Є єдиний успіх, який все змінить. Є одна трудність, яка небезпечніша для всього іншого. Що найскладніше? Що вимагає концентрації уваги?

  • Блог
    Бізнес-модель як інструмент реалізації візії

    Успішна Бізнес-модель - забезпечує максимальну користь споживачеві та прибуток компанії.Циклічність розвитку продукції - загальновідомий факт, часто йде мова про цикли розвитку організації (за Іцхаком Адізезом), проте остаточно доповнити картин

  • Блог
    Що робити Goldman Sachs?

    Що має зробити Goldman Sachs, щоб зберегти свій бренд? Одним словом, нічого. Потужний, могутній та лідируючий бренд є практично куленепробивним. Це не та ситуація, коли бренд страждає від найменшого скандалу.