Mатеріали за тегом стратегія

  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

    Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії.

    коментарі
  • Блог
    ПРОтиріччя у нашому житті

    Останнім часом я спостерігаю тотальні протиріччя майже звідусюди – від представників освіти, бізнесу, політики, засобів масової інформації тощо. Пропоную розібратися в природі протиріч на основі кількох яскравих прикладів.

    коментарі
  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи

    Досить часто доводиться переконуватися, наскільки "друга" чи інші "енні" особи в компанії не мають відчуття природи роботи "першої" особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

    коментарі
  • Блог
    Про конкретику в бізнесі

    З часом стає зрозуміло, що ефективність інформації (якщо так можна сказати) – це коли менше води, більше "сухого залишку" і вища концентрація "ідейно-інформаційного проміле".

    коментарі
  • Блог
    А у якому часі Ваші думки?

    Чи не замислювалися Ви над тим, що Ваш бізнес може зникнути не через банкрутство, а через те, що стане просто нікому не потрібним? "Випаде" з ланцюжка створення доданої цінності...

    коментарі
  • Блог
    Як стратегічне мислення впливає на успішність медичних закладів

    Практично завжди клініка є частиною більшої системи, в якій вона підпорядковується іншим організаціям. У цій системі є ті організації, які використовують продукти нашої роботи для своєї подальшої діяльності, а також ті, чиї продукти використовуємо ми.

  • Блог
    ...Б...з....се...д...й

    Що спільного між дітьми, доктором Хаусом, сніжинками, вогнем та моїм собакою Бруно?...

  • Блог
    Others people's money: встигніть переписати свій сценарій

    У 1994 році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм "Чужі гроші" (Other people’s money) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.

  • Блог
    Урок від індійських водіїв

    Одного разу я їхав дуже небезпечною слизькою індійською дорогою. Цей смертельний жах тривав понад вісім годин.

  • Блог
    "Завжди погано" у бізнесі - це...

    Більшість компаній знають, як робити правильно: сегментувати, диференціювати, позиціонувати, розвивати, "стратежити". Але чи знаєте ви, що таке "погано" у вашому бізнесі...?Передісторія написання цього поста є дуже довгою...

    коментарі
  • Блог
    Стратегічна ідея. Як без неї?

    Отак у нас все робиться – СПОЧАТКУ РОБИМО рішення а потім ДУМАЄМО стратегічні ідеї. Може тому нас завжди так ковбасить? Цей коментар, на мою думку, як ніколи має рацію. Хочу сказати одне: без стратегічної ідеї – нікуди і ніяк!

    коментарі
  • Блог
    Чому Pixar ще й досі не випустила

    Дійсно, чому найкраща анімаційна компанія світу випустила першу частину "Тачок" у 2006 році, а другу планує аж на 2011 рік. Перерва у 5 років – це надто багато для дитячого сегменту. Як виявляється, така пауза є дуже вигідною для компанії.

    коментарі
  • Блог
    Будь інноваційним або помри!

    Трапилася криза чи ні, глибока вона чи ні, але перед нами завжди стоїть завдання – створювати додану вартість. Інновації і додана вартість працюють "у парі". Важливість інноваційності сьогодні зростає в геометричній прогресії.

  • Блог
    Хвіст собаці на заваді

    У вашому бізнесі є ядро, мета, виклики і результат. Є також щось, що трансформує ваш проект. Є єдиний успіх, який все змінить. Є одна трудність, яка небезпечніша для всього іншого. Що найскладніше? Що вимагає концентрації уваги?

  • Блог
    Бізнес-модель як інструмент реалізації візії

    Успішна Бізнес-модель - забезпечує максимальну користь споживачеві та прибуток компанії.Циклічність розвитку продукції - загальновідомий факт, часто йде мова про цикли розвитку організації (за Іцхаком Адізезом), проте остаточно доповнити картин

  • Блог
    Що робити Goldman Sachs?

    Що має зробити Goldman Sachs, щоб зберегти свій бренд? Одним словом, нічого. Потужний, могутній та лідируючий бренд є практично куленепробивним. Це не та ситуація, коли бренд страждає від найменшого скандалу.

  • Блог
    Планування врозріз з гнучкістю

    Як часто організаціям варто змінювати плани? Це питання мені нещодавно задав один з моїх товаришів. Прагну поділитися своїм баченням щодо цього з Вами.

  • Блог
    Пропускна здатність бізнесу

    Організація, де працює вісім чоловік, може бути успішною, щасливою, прибутковою і до того ж продовжувати зростати. В той час як бізнес, де працює двадцять людей, може бути на шляху до банкрутства.

  • Блог
    Дарвін подарував Закон для бізнесу

    На вихідних на програмі МВА kmbs викладав дуже відомий професор з IMD – J. B. Kassarjian. Мене зачепила його фраза: "Дарвін говорив про рендомізацію – випадкові мутації, які потрібні для еволюції. Аналогічне поняття в еволюції бізнесу – це інновації."

  • Блог
    Рішення за замовчуванням

    Уявіть - ви йдете вниз незнайомою вулицею і потрапляєте на перехрестя. Тепер потрібно вирішити, куди йти далі - ліворуч, праворуч або взагалі назад. Але є люди, яким складно приймати рішення, оскільки їм притаманний високий ступінь невизначеності і острах перед ризиками.

  • Блог
    Crocs: від успіху до колапсу бренду

    Іноді успіх компанії може стати її найлютішим ворогом. Запитайте про це у топ-менеджменту чи акціонерів компанії Crocs. Бренди, які швидко стають популярними, так само швидко втрачають свою силу. Спочатку вони раптово запалюють ринок, а потім видихаються.