Mатеріали за тегом HR

  • Стаття
    Як утримати ключових людей в умовах нестабільності

    Перед багатьма компаніями сьогодні стоїть завдання не лише залучити нову команду управлінців, але й зберегти ключових людей, від яких залежить функціонування бізнесу. І все це - під значним тиском через кризові явища в економіці.

  • Стаття
    Як управляти тими, хто знає більше за вас?

    Колись лідером був той, хто мав найбільше знань та вмів те, чого не вміли інші. Проте сьогодні члени команди можуть (і, скоріше за все, мають) бути більшими експертами у своїх темах, аніж їхній керівник. Як діяти у таких умовах?

  • Стаття
    Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців

    Навіть незначне зростання української економіки в 2016 році спричинило збільшення попиту на керівників. «Війну за таланти» виграють компанії з привабливим довгостроковим планом співпраці.

  • Стаття
    Робота рулить! Інсайти від компанії Google

    Щорічно 2 млн. людей надсилають свої резюме, сподіваючись зайняти позицію в Google. Журнал Fortune неодноразово називав цю компанію найкращим роботодавцем в США і багатьох інших країнах. Що ж робить її особливою?

  • Стаття
    HR та стратегія

    З чого потрібно розпочинати формування HR-стратегії? Від чого вона залежить? І якою є роль HR-менеджера у реалізації стратегії компанії? Про це йшлося на події kmbs IDEA Days з Ярославою Лоянич, лідером HR-напрямку kmbs.

  • Стаття
    П’ять рівнів лідерства

    Відповідаючи за когось, чи то в якості менеджера, тренера, вчителя, батька чи когось іншого, ви виконуєте роль лідера. Але де ви знаходитесь на цьому шляху і куди прямуєте? Джон Максвелл, відомий бізнес-консультант, пропонує власне бачення п’яти рівнів лідерства.

  • Стаття
    Платформа для змін

    Аркадій Вершебенюк, генеральний менеджер Uber в Україні, розповів учасникам MBA-програм kmbs про стратегію компанії, зміну парадигми на ринку перевезень та конкуренцію під час чергової події kmbs CHANGE talks.

  • Стаття
    Як виявити перспективних працівників

    Одна з причин, чому компанії стають успішними, - це правильні люди «на борту». Мова йде про тих працівників, які не просто добре виконують свої обов‘язки, але є насправді перспективними. Як зрозуміти, хто з членів вашої команди має найбільший потенціал?

  • Стаття
    Змінюйся або йди: роль HR у бізнесі

    У чому потрібно розбиратися HR-директору, крім власної сфери, щоб бути ефективним у своїй ролі?

  • Стаття
    Легко не буде

    Бен Горовіц не вірить в універсальні рецепти вирішення проблем. Тому у своїй книзі не пропонує готові алгоритми. Замість цього намагається вивести загальні закономірності, справедливі для більшості компаній і успішних керівників.

  • Стаття
    Зрілість в компанії

    Для ефективного управління необхідно розуміти, з якими працівниками ви маєте справу. Адже від рівня зрілості підлеглого залежить, як ставити йому завдання, чи треба його контролювати і багато іншого.

  • Стаття
    Звільнення: місія неможлива?

    Нерідко керівники тримаються за проблемних працівників занадто довго, і це шкодить решті колективу й компанії в цілому. Як виправити таку ситуацію?

  • Стаття
    Тренди-2016: внутрішня підтримка

    Однією з головних тенденцій наступного року будуть зміни у корпоративній культурі, а саме – у ставленні до працівників. Як це виглядатиме? І як компаніям використати цей тренд?

  • Стаття
    Лідерство і довіра

    На чому ґрунтується вплив лідера і що можна вважати ознакою лідерської ефективності?

  • Стаття
    Перевірка ефективності

    Як визначити, чи правильно рухається компанія, чи достатньо вона ефективна? Один із способів – це поставити собі декілька ключових запитань.

  • Стаття
    Про конкуренцію, співпрацю та ієрархію

    Для успішного життя важливо вміти як конкурувати, так і об‘єднуватись з іншими для досягнення спільного результату. Причому треба робити це свідомо.

  • Стаття
    Через пізнання себе – до створення команди

    Як стимулювати людей змінюватись? Про це розповів на Школі мерів в kmbs HR-експерт Денис Бродський.

  • Стаття
    Як працювати з незадоволеним клієнтом?

    Як зробити так, щоб незадоволені клієнти повертались? Про це розповіла Анастасія Владичинська, викладач  Школи сервісу kmbs, на події в рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Зміни без страху

    Будь-яка стратегія трансформації бізнесу потребує, насамперед, змін у поведінці людей. Необхідно створити певні умови для працівників. Якими вони мають бути?

  • Стаття
    Agile-лікнеп: що таке agile та кому він підходить

    Agile – це підхід до управління проектами, який вирішує проблеми традиційного проектного менеджменту. Що він собою являє?

  • Стаття
    Трансформація компанії. Чому не злітаємо?

    Масштабні зміни можуть допомогти бізнесу перейти на новий рівень прибутковості чи завоювати іноземні ринки. Що потрібно враховувати для якісної трансформації компанії?