Mатеріали за тегом Інновації

  • Стаття
    Інноваційний конфлікт

    Инновационный конфликт – это образно говоря Джин, который получив однажды свободу, совсем не торопиться вернуться обратно в волшебную лампу. Безусловно, любое нововведение требует немалых эмоциональных затрат и сопровождается внутриличностными конфликтами самого новатора.

  • Стаття
    50 найінноваційніших компаній за версією BusinessWeek

    Усі мас-медіа та фінансові аналітики гудять про рецесію у США, а відтак і про кризу на глобальному ринку. Коли ще кілька місяців тому питання стояло «є рецесія чи нема?», то сьогодні акцент змінено на питання «як довго вона триватиме?».

  • Стаття
    1,3 мільярди інноваторів

    Протягом останніх 10 років міжнародна преса все більше уваги приділяла змінам в Китаї, особливо швидким темпам розвитку його економіки. Завдяки дешевій робочій силі та політиці, яка проводиться у валютній сфері, Китай зумів здивувати весь світ.

  • Стаття
    Інноваційні дилеми

    ДИЛЕММА 1. ИНТЕРЕСЫ КЛИЕНТА ИЛИ ОПЫТ КОМПАНИИ?Плохи дела той компании, которая не стремится во что бы то ни стало дать потребителю то, что ему нужно. Ведь потребитель будет покупать только то, что ему нужно, в крайнем случае — то, чего ему хочется.

  • Стаття
    Як вижив павич?

    Йонес Ріддестрале, спеціально для innovations.journal'2008 

  • Стаття
    Як інноваційні послуги створюють нові ринки

    В течение последних десятилетий значение услуг для мировой экономики постоянно возрастало, а важность товаров неуклонно снижалась. Услуги сегодня создают 70% совокупного производства и рабочих мест в странах, входящих в Организацию экономического сотрудничества и развития, и формируют около 75% ВВП США.

  • Стаття
    Історія про інноваційну поліцію

    За книгою «Стратегія Блакитного Океану» Чана Кіма та Рене Моборн,бізнес-школа INSEADБілла Бреттона було призначено на посаду керівника поліції Нью-Йорка тоді, коли місто буквально потопало у злочинах та анархії. Проте менш ніж за 2 роки те ж саме місто було визнано одним із найбезпечніших у США.

  • Стаття
    Інновації по-японськи

    ВВП Японии находится на втором месте в мире после США, а продукция японских компаний считается наиболее качественной и инновационной. Трудолюбие и готовность воспринимать все новое дает свои плоды во всех сферах жизни японцев, а особенно в отраслях высоких технологий и телекоммуникаций.

  • Стаття
    Як "гарячі" фіни економіку знань будували

    Опыт Финляндии в 1990-х гг. являет собой ярчайший пример того, как знание становится движущей силой экономических преобразований и роста. Если еще совсем недавно, в 1970-гг.

  • Стаття
    Стратегія Блакитного Океану

    стаття Чана Кіма у співпраці з Рене Моборн

  • Стаття
    Шалений ритм інновацій

    Стрімкі інновації – це процес створення нових продуктів, послуг, бізнес-моделей, способів/методів, ринків з достатньою диференціацією та рівнем росту компанії, який забезпечує акціонерам дохідність вище середнього рівня протягом багатьох десятиліть. "Fast Innovations".

  • Стаття
    Священний Грааль бізнесу

    за книгою Й. Ріддерстрале та К. Нордстрема "Караоке-капіталізм"Завдання інноваційної компанії – створити тимчасову монополію. Але старі рецепти не працюють. Нові технології чи управлінські рішення необхідні, але не достатні для лідерства у галузі.

  • Стаття
    Чого хочуть жінки?

    Статус жінки та її роль в суспільстві змінилися. До такого висновку прийшла компанія Trendwatching – одна з найавторитетніших компаній, яка шукає та аналізує нові тенденції в бізнесі для того, щоб маркетологи орієнтувалися, як поводяться клієнти сьогодні і чого вони захочуть завтра.

  • Стаття
    Світові інновації: погляд журналу The Economist

    Про інновації говорять багато, але саме поняття є багатозначним, і тому дебати про чітке значення продовжуються.

  • Стаття
    Від божевільних ідей до успіху

    Маркетинг та інновації заробляють гроші.Все решта – витрати[Пітер Друкер]

  • Стаття
    Творча майстерня у Вашій компанії

    Щоб організація була здатною до інновацій саме того калібру, який Котлер відносить до латерального маркетингу – тобто могла створити і вивести на ринок продукт/послугу у відриві від вже існуючих на ринку, винайти відмінний від існуючих спосіб просування, чи навіть змінити структуру ринку – вона, вочевидь, має перевест

  • Стаття
    П-менеджмент: нариси компанії майбутнього

    Світ навколо нас змінюється з небаченою швидкістю.

  • Стаття
    Генетика додаткової цінності

    „Інколи пробують полічити те, що неможливо полічити, а те, що можливо полічити, не лічать."Альберт Ейнштейн ЧОТИРИ ЗАКОНИ ТЕОРІЇ ІНФОРМАЦІЇ