Mатеріали за тегом комунікації

  • Інтерв'ю
    Правила внутрішнього діалогу

    Які умови потрібні для побудови ефективної системи внутрішніх комунікацій? Яка роль власника у цьому процесі? Про це розповіла Марина Стародубська, керуючий партнер компанії TLFRD Ukraine і лідер програм управлінського розвитку з public relations kmbs.

  • Блог
    Комунікації та вплив

    У більшості організацій є зрозуміла структура, яка відображає ієрархію відповідальності. Проте якщо подивитись на те, як відбувається комунікація, стане очевидним: дуже рідко інформація пересувається тими лініями, що нанесені на корпоративну «мапу».

  • Блог
    Три маркетингові поради від Сета Годіна

    Як донести свою ідею до масової аудиторії? Як переконати людину придбати товар чи послугу, що стосується майбутнього? Про це розмірковує у своєму блозі відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Слухання як ринковий інструмент

    Як слухання допомагає компаніям завоювати сильну позицію на ринку? І яка небезпека виникає потім? Про це розмірковує відомий блогер та автор бізнес-бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Відео
    Метт Абрахамс про техніки комунікації

    Викладач Стенфордської школи бізнесу, фахівець зі стратегічних комунікацій Метт Абрахамс розповідає про те, як зробити свої публічні виступи ефективними, подолати хвилювання і навчитись допомагати аудиторії почуватися комфортно.

  • Стаття
    П'ять правил гри в «післяправдивому» медіа-полі

    Соціальні мережі наситили особисте інфополе кожного з нас інтерактивом, свободою вибору джерел інформації та можливістю висловитися. Правила гри в медіа-просторі змінилися, і бізнесу потрібно навчитися за ними жити.

  • Стаття
    Пастка мовчання: як і що говорити про бізнес в епоху «післяправди»

    Щоб не потрапити до «пастки мовчання» і не загубити контроль над публічною історією бізнесу, керуючому власнику або керівнику слід уникати п'яти помилок інформаційної роботи в медіа-полі епохи «післяправди».

  • Блог
    Мистецтво співробітництва

    Вислів «світ стає маленьким» все менше нагадує метафору і все більше стає просто фактом. У взаємопов’язаному світі якісна взаємодія між людьми стає важливим фактором і конкурентоспроможності, і успіху.

  • Стаття
    Ґрунт для репутації

    Марина Стародубська про те, яким компаніям слід замислюватися про системний PR, як вирішувати проблемні ситуації і на кому фокусувати свої зусилля.

  • Стаття
    Новий цифровий світ

    Про те, як технології змінюють життя людей, моделі бізнесу та поняття держав, розповідають у своїй книзі Ерік Шмідт і Джаред Коен.

  • Стаття
    Крок уперед

    Маркетинг-директор Prom.ua Олексій Філановський на Школі маркетингу в kmbs поділився думками про те, як вийти на ринок з новим товаром і отримати максимальний попит.

  • Стаття
    Макс Бурцев: «Знайдіть кіногероя, що схожий на вашого споживача»

    Що таке креатив? Як знаходити ідеї, позиціонувати продукт і нестандартно проводити клієнтські дослідження?

  • Стаття
    Впливові історії: взаємодія для змін

    Що саме робить історії ефективними? Який алгоритм закладено в кожну впливову історію, і як навчитись його використовувати?

  • Стаття
    Корпоративний блог: як і навіщо його вести

    Чим корпоративний блог може допомогти у виконанні завдань бізнесу? І як правильно налагодити роботу цього інструменту?

  • Блог
    Як вгамувати невизначеність

    Для лідера дуже важливо постійно приділяти увагу своїм підлеглим та колегам. Особливо критичним це стає у часи стресу та невизначеності.

  • Стаття
    Нюанси ділових партнерств

    На Школі ресторанного менеджменту kmbs Василь Мікулін, засновник бару «Лісопилка» та випускник Presidents` MBA, розповів про важливі аспекти формування партнерств.

  • Стаття
    Трансформація компанії. Чому не злітаємо?

    Масштабні зміни можуть допомогти бізнесу перейти на новий рівень прибутковості чи завоювати іноземні ринки. Що потрібно враховувати для якісної трансформації компанії?

  • Блог
    Як будувати довіру?

    Управлінцю, який хоче досягти видатних результатів, потрібно культивувати атмосферу довіри всередині своєї компанії. Як цього досягти?

  • Стаття
    Бренд з характером

    Часто бренд-менеджери фокусуються суто на раціональних властивостях бренду, не приділяючи потрібної уваги його «особистісним» характеристикам. Як це виправити?

  • Стаття
    Штурвал для розмови

    Якщо розмовами в компанії не керує управлінець, то вони можуть нанести шкоду людям і бізнесу. Як цього уникнути?