Mатеріали за тегом книги

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості.

  • Стаття
    За рекомендацією

    Згідно з опитуванням, 63,4% власників малого та середнього бізнесу вважають, що більш ніж наполовину зобов'язані своїм успіхом рекомендаціям клієнтів. Однак у 79,9% з них немає системи генерування рекомендацій. Як побудувати таку систему?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?

  • Стаття
    Ілон Маск: Tesla, SpaceX і дорога в майбутнє

    Імперія Ілона Маска із заводами, десятками тисяч працівників і фахівців перетворила його в одного з найбагатших людей світу з чистою вартістю активів $13,1 млрд. Книга Ешлі Венса розповідає про те, який шлях пройшов сам Маск і його бізнес.

  • Стаття
    Робота рулить! Інсайти від компанії Google

    Щорічно 2 млн. людей надсилають свої резюме, сподіваючись зайняти позицію в Google. Журнал Fortune неодноразово називав цю компанію найкращим роботодавцем в США і багатьох інших країнах. Що ж робить її особливою?

  • Стаття
    Прискорюйся. Розвиток стратегічної гнучкості в умовах швидких змін

    Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Коттер - про те, як традиційна організаційна ієрархія обмежує компанію, і яка альтернатива існує.

  • Стаття
    Свідомий капіталізм

    Часом нам здається, що бізнес ґрунтується на виключно егоїстичних мотивах. Але такий погляд - дуже обмежений. На думку Джона Маккі, бізнес варто розглядати не як гру, де хтось виграє за рахунок програшу інших, а як ситуацію «win-win» - виграшну для всіх.

  • Стаття
    П'ять пороків команди

    Патрік Ленсіоні вірить, що команда може досягти незрівнянно більшого, ніж одна людина. Але для цього потрібно подолати п'ять «пороків» будь-якого колективу: взаємну недовіру, невимогливість, безвідповідальність, страх конфліктів і байдужість до результатів.

  • Стаття
    Друга ера машин

    Стрімкий розвиток людства почався 200 років тому з промислової революції. Головним каталізатором стали технології та нові машини. Сьогодні ми вступаємо у «друге століття машин» - коли технології змінюють не тільки наші фізичні можливості, а й розумові.

  • Стаття
    Ми усі дивакуваті

    Колись ринок керувався принципом масовості. Найбільше заробляли компанії, які створювали товари або послуги для широкої публіки. Реклама діяла на більшість людей, викликаючи у них прогнозовану реакцію. Однак тепер успіх масового продукту ставатиме все рідкіснішою подією, - стверджує автор міжнародних бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    ДНК інноватора

    Дослідження показують: тільки на 30-35% креативність визначається генетичною схильністю. Тому мистецтво створення інновацій можна опанувати, - стверджують Джефф Дайєр, Хел Грегерсен і Клейтон Крістенсен.

  • Стаття
    Спотикаючись об щастя

    Деніел Гілберт упевнений: вміння думати про майбутнє - визначальна властивість людської натури. Однак точність наших прогнозів щодо того, що ми будемо відчувати, - вкрай низька. У чому причина? І чи є можливість зробити свої уявлення про майбутнє більш реалістичними?

  • Стаття
    Не в знанні сила

    Ми схильні переоцінювати силу того, що знаємо, чіпляємося за ті знання, які у нас вже є. А якщо чогось не знаємо - то намагаємось приховати цей факт. Стівен Д'Соуза та Дайана Реннер вирішили всебічно дослідити знання і їхню протилежність - невідоме.

  • Стаття
    Від нуля до одиниці

    Безліч успішних бізнесів з'являються завдяки копіюванню вже існуючих моделей та ідей. Співзасновник PayPal Пітер Тіль називає це рухом від одиниці до двійки і далі. Однак створення чогось абсолютно нового - це крок від нуля до одиниці, справжній акт творення.

  • Стаття
    Стратегічний парадокс

    Стратегічний парадокс, на думку Майкла Рейнора, полягає у тому, що прагнення до видатних досягнень несе у собі зародок програшу. Рейнор пропонує метод вирішення цієї проблеми, сутність якого - не тільки в створенні зразкової стратегії, а й в управлінні невизначеністю.

  • Стаття
    Навчайся або помри

    Як компаніям знайти способи навчатися швидше і краще? І як побудувати організацію, яка вміє адаптуватися до змін і вчитися ефективніше, ніж конкуренти?

  • Стаття
    Сила простоти

    Керівникам сьогодні важко зберігати ясність мислення. У результаті з'являються занадто складні продукти та заплутані стратегії. Щоб позбутися цих помилок, потрібно повернутися до витоків, до простоти, - пишуть у своїй книзі Джек Траут і Стів Рівкін.

  • Стаття
    Лідер на кушетці

    У своїй книзі, яка вже стала класикою, Манфред Кетс де Вріс розповідає про клінічний підхід до розвитку керівника та компанії.