4 способи підвищити лояльність

Не дивлячись на те, що компанії часто фокусуються на продажах, найважливішим є питання розвитку та процвітання бізнесу. А для досягнення цієї мети необхідно підтримувати і підвищувати лояльність клієнта та його довіру. Робити це можна різними шляхами, у тому числі – незвичними. Про чотири такі приклади піде мова у статі.

 

1. Додаток для таксі, що полегшує подорож

Офіційний запуск стартапу Uber відбувся у 2010 році в Сан-Франциско, Каліфорнія. Суть Uber полягає в тому, аби забезпечувати клієнтам знижки для поїздок по місту. При цьому надавати свої послуги можуть бути не лише таксисти з машинами преміум-класу, а й власники будь-якого транспортного засобу. Основна ідея - зробити міста більш мобільними, полегшивши комунікацію драйверів з пасажирами.

У квітні 2014 року протягом 48 годин, під час забастовки таксистів, додаток пропонував 50% знижки для поїздок по всьому Лондону пасажирам, які були готові їхати з кимось і розділити тариф. Так само в жовтні 2013-го компанія запропонувала безкоштовний проїзд для студентів в Бостоні протягом 24-годинного автобусного страйку.

Навесні 2014 року скористатися додатком можна було у більш ніж 100 містах по всьому світу. Головна перевага Uber - тобі не потрібно кудись дзвонити, підіймати руку на вулиці чи шукати інші способи викликати машину, адже ти відслідковуєш переміщення водіїв в додатку самостійно. І окрім того, цінова політика, - більш ніж лояльна. Можна сказати, що секрет успіху Uber – це не лише низькі ціни, але й піклування про клієнтів: додаток справді полегшує їх життя, особливо в складні моменти. 

 

2. Знижка за лисину

Відкритий в Японії у квітні 2014 паб Otasuke (в перекладі - "Неймовірна допомога")  пропонує знижку для людей, що лисіють. Знак, що висить надворі закладу, каже, що ця знижка – для тих чоловіків, які тяжко працюють та втрачають своє волосся через стресову роботу. Кожен такий клієнт отримує близько $5 знижки на чек,  є також спеціальна пропозиція для компанії з 6 лисих осіб.

Менеджер ресторану Йошіко Тойоко каже, що вони самостійно інспектують клієнтів на предмет облисіння, коли ті просять знижку. Розповідає, що ідея створення такого пабу прийшла після того, як вона на волонтерських засадах допомагала відбудовувати регіон Тохоку у північно-східній частині Японії. Вона бачила, як постраждалій області допомагала економічно стабільна частина країни, і вирішила знайти свій спосіб підтримати «білих комірців», які допомагали відновлювати Тохоку.

 

3. Підтримка для безробітних клієнтів

Заснована в Іспанії у вересні 2013 року ініціатива Tienda Amiga об‘єднує зусилля малого бізнесу у допомозі клієнтам, які втратили роботу. Завдяки їй місцеві магазини надають знижки для безробітних у своїй місцевості. Завдяки цьому кроку не тільки підвищується лояльність покупців (адже вони бачать, що про них не забули в складні часи), а й підтримується місцева економіка. До січня 2014 року більш ніж 150 місцевих магазинів долучились до цієї ініціативи.

 

4. Знижки активістам

Багато організацій не бажають відкрито висловлювати свою позицію щодо деяких складних питань. Однак іноді таким шляхом можна суттєво підвищити лояльність своїх клієнтів. Скажімо, у січні 2014 року, під час зимової олімпіади, голландська авіакомпанія Corendon вирішила надавати знижки  до 50% на переліт до Росії усім пасажирам-активістам, що летіли в Сочі відстоювати права гомосексуалістів на пікетах. Так компанія чітко продемонструвала своє позицію і заявила, що поважає активну громадянську позицію клієнтів.

Коментарі