Перед стартом

Всі бували на таких нарадах. Організація збирається почати щось нове: стартувати новий проект, опанувати новий напрямок, запустити нову кампанію. І команда збирається разом, щоб обговорити цю справу. При цьому можливі два варіанти розвитку подій.

 

 

Якщо керівник обирає аматорський стиль ведення такої зустрічі, то вона пройде дуже весело і натхненно. Всі думають про те, які нові можливості відкриваються перед ними, і сповнені хвилювання. Всі цілі можуть бути досягнуті. Все складне пройде добре, а результат буде чудовим. Під час цієї зустрічі не хочеться говорити ні про які проблеми.

На відміну від аматорського, професійний стиль ведення «стартової» наради передбачає, що на перший план виходять якраз потенційні проблеми, а не примарні перемоги. Керівник, який проводить цю зустріч, ставить перед співробітниками складні питання. Наприклад:

- Які шість речей, швидше за все, підуть не так?

- Що може змусити нас вийти за межі бюджету? Чи порушити графік проекту?

- Як ми будемо комунікувати один з одним, коли справи йтимуть добре, і як ми будемо міняти цю схему, коли хтось в команді зрозуміє, що ми застрягли?

Іншими словами, під час такої зустрічі важливо, щоб керівник переміг своє бажання говорити лише про хороше, про драйв та нові можливості, і перейшов до конкретики: того, що може піти не так, до ключових задач та дедлайнів.

Звісно, мріяти і заражати інших ентузіазмом теж потрібно. Але навіть мрії повинні грунтуватися на реальності – на розумінні того, як саме ви будете їх досягати.

 

За матеріалами The launch meeting

Коментарі