Персоналізоване життя

Майже у будь-якій сфері бізнесу зараз існують індивідуальні пропозиції – товари чи послуги, які створюються персонально під потреби споживача. Часто компаніям навіть не треба запитувати у людини, чого б їй хотілось – відстежуючи інформацію про неї, можна згенерувати рішення, яке з великою ймовірністю їй сподобається. У найближчому майбутньому персоналізовані продукти стануть звичними і для галузі медицини, і для багатьох інших.

 

 

Вже деякий час точиться чимало розмов навколо ліків, які створюються з урахуванням ДНК. Стартап 23andMe вже зробив перший крок до такого продукту. Ця компанія вже може надавати інформацію щодо схильності людини до певних захворювань, базуючись на аналізі її слини. Далі 23andMe планує розробляти персоналізовані ліки. 

Звісно, такий бізнес вимагає чималих інвестицій та проведення багаторічних досліджень. Проте й інші компанії можуть скористатись перевагами даного тренду. Споживачі зараз очікують, що їм пропонуватимуть індивідуальні послуги, так чи інакше пов‘язані з їхнім здоров‘ям та самопочуттям.

Наприклад, у Великобританії у березні 2016 року відкрився салатний ресторан Vita Mojo. Основна ідея закладу – персоналізоване харчування. Використовуючи ресторанні iPad, відвідувачі можуть обирати інгредієнти свого салату, потім вказувати – скільки грамів кожного з них покласти. Динамічні діаграми одразу показують, як обрана страва впливатиме на організм, а також якою буде її ціна.

 

 

 
Стартап 23andMe може надавати інформацію щодо схильності людини до певних захворювань, базуючись на аналізі її слини

 

 

Один з варіантів використання даного тренду – дозволити користувачам моделювати власний досвід. Скажімо, додаток і сайт Design My Day допомагають людям, які відчувають себе невмотивованими й апатичними, планувати свій день. Платформа надає доступ до тисяч ідей різних людей щодо того, як зайняти себе чимось значущим, коли ви почуваєтесь певним чином. Користувачі можуть обирати з цих ідей ті, що їм до смаку, і наповнювати ними свій розклад. 

Персоналізованим можна зробити майже будь-який продукт – і тим самим збільшити його цінність для споживача. Наприклад, BASE – це кастомізовані устілки до кросівок (проект отримав фінансування за допомогою платформи Indiegogo у лютому 2016-го). Користувач може використовувати додаток Wiivv, щоб зробити п‘ять знімків своїх ніг. Далі додаток розробляє модель і друкує її на 3D-принтері, а потім устілки покривають шаром силікону й інших речовин – для кращої амортизації.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали: 

Здоровий тренд 

Сценарії майбутнього. Версія Пітера Кокрейна 

10 проривних технологій 2015 року

 

Технологічна революція у галузі охорони здоров‘я вже відбувається, і користувачі прагнуть  побачити перші її плоди. У жовтні 2015 року американська біотехнологічна компанія uBiome запустила свій додаток і завдяки цьому стала прибутковою. Користувачі можуть використовувати цю програму, щоб знаходити відповіді на певні питання, пов‘язані зі своїм здоров‘ям. Поштою вони отримують набір для взяття зразка з туалетного паперу, потім відправляють його до uBiome, а компанія аналізує бактерії та надає детальний звіт за допомогою додатка. Це дозволяє діагностувати різноманітні проблеми й зрозуміти, у чому причина поганого самопочуття.

Для того щоб скористатись цим трендом, варто пам‘ятати: клієнти очікують персоналізації важливих для них продуктів. Але необов‘язково вкладати великі гроші у технологічні новинки – іноді достатньо дати людям можливість створити корисну страву за власним рецептом.

 

За матеріалами Trendwatching.com

Коментарі