Міграція тренду

Зміни у споживацькій поведінці можуть набувати різних масштабів: локальних, національних, глобальних… У різних частинах світу можуть виникати регіональні тренди, які згодом з‘являться і у вашій країні. Тому компаніям потрібно дивитись на те, що відбувається далеко за межами своєї держави.

 

 

 

 

 

Секрет успішного використання трендів полягає не тільки у тому, щоб помітити цікаву тенденцію першим. І навіть не в тому, щоб першим втілити пов‘язану з нею інновації у життя. Компанія повинна вдало адаптувати те, що побачить десь у світі.

Сьогодні тренди перетинають державні кордони швидше, ніж будь-коли раніше. Тому діяти треба без зволікань. Однак при цьому – враховувати локальний контекст, адже інакше адаптація не буде успішною.

В основі будь-якого тренду завжди знаходяться базові людські потреби. Саме це дає змогу адаптувати тренд з найвіддаленішої частини світу у вашій країні. Першим кроком при цьому може бути відповідь на запитання: з якими проблемами й викликами стикаються ваші споживачі – і як можна допомогти їм, використовуючи цю тенденцію?

 

 

 
В основі будь-якого тренду знаходяться базові людські потреби - тому можна адаптувати тренд навіть з найвіддаленішої частини світу

 

 

Один з прикладів трендів, які почались в одній країні, а згодом розповсюдились світом, - це «співчутливе» ціноутворення. Він виник у Південній Африці у 2013 році і знаменував зміни у поведінці бізнесу. Коли клієнти переживали скрутні часи, компанії допомагали їм, пропонуючи пільги, знижки чи якусь іншу допомогу. Для брендів – це можливість показати споживачам, що бізнес про них дійсно піклується (натомість отримавши підвищення лояльності). А для клієнтів – спосіб зробити бажану покупку.

 

Також Вам можуть бути цікаві такі матеріали:

Тренди, перевірені часом

П‘ять ідей для інновацій

10 проривних технологій 2015 року

 

Незабаром ця тенденція почала поширюватись і на інші країни та континенти. Так, у Південній Америці у грудні 2013 році кінотеатр PlayeArte запропонував знижки водіям, які стикнулись із обмеженнями дорожнього руху з 17 до 19 години. Ціну на квитки було скорочено на 20%, і водії могли провести час із приємністю.

А аргентинська компанія BGH запустила проект Mi Casa Es Un Horno («Моя домівка – це піч»). Вона пропонувала знижки на встановлення систем кондиціювання повітря тим клієнтам, хто мешкав у дуже «гарячих» будинках. І що вищою була температура у квартирі, тим кращу знижку отримував покупець.

 

 

 
Запитайте себе: які «точки болю» є у ваших покупців? Як ви можете запропонувати їм кращу ціну?

 

 

Як згадувалось вище, адаптація будь-якого тренду має базуватись на місцевому контексті, на тих специфічних проблемах, з якими стикаються клієнти у вашій країні чи регіоні. Саме так діяв ізраїльський ресторан Humus Bar, запускаючи нову ініціативу у жовтні 2015 року. Він запропонував 50% знижку на хумус для тих столів, де разом сидять ізраїльтяни арабського та єврейського походження.

У США у березні 2016 року онлайн-магазин Jet та бренд підгузків Cuties спільними зусиллями запустили програму для родин з невеликим статком. Метою було запропонувати таким людям недорогі, але якісні підгузки. Спростивши пакування і додавши більше підгузків у кожну коробку, ці компанії змогли знизити ціну з 30-50 центів за підгузок до 13-17 без зниження якості самого продукту.

Клієнти завжди хочуть уваги з боку бізнесу, і завжди є споживачі, які потребують допомоги. Тому адаптувати цей тренд можна у будь-якій місцевості. Запитайте себе: які «точки болю» є у ваших покупців? Як ви можете запропонувати їм кращу ціну, щоб допомогти розв‘язати свої проблеми або принаймні зробити їх менш гострими?  

 

За матеріалами Trendwatching.com

Коментарі