Статті

  • Стаття
    Тренди-2016: експансія штучного інтелекту

    У 2016 році все більша кількість споживачів очікуватиме від брендів використання потужних і доступних технологій штучного інтелекту, щоб створити по-справжньому розумні продукти та сервіси.

  • Стаття
    Міркуй як дивак

    Автори "Фрікономіки" та "Суперфрікономіки" Стівен Левітт і Стівен Дабнер у новій книзі розповіли, як мислити й приймати рішення "як дивак".

  • Стаття
    Терапія майбутнім

    Філософ Михайло Мінаков розповів про вивчення та прийняття майбутнього, а також про травми українського суспільства на черговій зустрічі kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Валерій Шевчук про Ренесанс, бароко та українську державність

    Якою є історія українських еліт? Чим унікальна культурна спадщина, яка залишилась нам з XVI-XVIII століть? Як виник Київський Атеней – духовний осередок тодішньої України?

  • Стаття
    Сценарії майбутнього. Версія Яна Пірсона

    Відомий британський футуролог Ян Пірсон запропонував свій погляд на технології, які стануть популярними через кілька десятків років.

  • Стаття
    Тренди-2016: внутрішня підтримка

    Однією з головних тенденцій наступного року будуть зміни у корпоративній культурі, а саме – у ставленні до працівників. Як це виглядатиме? І як компаніям використати цей тренд?

  • Стаття
    Лідерство і довіра

    На чому ґрунтується вплив лідера і що можна вважати ознакою лідерської ефективності?

  • Стаття
    Перевірка ефективності

    Як визначити, чи правильно рухається компанія, чи достатньо вона ефективна? Один із способів – це поставити собі декілька ключових запитань.

  • Стаття
    Айн Ренд: філософія індивідуальної свободи

    На зустрічі в kmbs Ярон Брук, голова інституту Айн Ренд, виклав основі тези філософії авторки та розповів, як вони втілюються у сучасних реаліях.

    коментарі
  • Стаття
    Тренди-2016: канали і контекст

    Однією з визначальних тенденцій у наступному році буде розумне використання каналів комунікацій та контекстів.

  • Стаття
    Лідер на кушетці

    У своїй книзі, яка вже стала класикою, Манфред Кетс де Вріс розповідає про клінічний підхід до розвитку керівника та компанії.

  • Стаття
    Про конкуренцію, співпрацю та ієрархію

    Для успішного життя важливо вміти як конкурувати, так і об‘єднуватись з іншими для досягнення спільного результату. Причому треба робити це свідомо.

  • Стаття
    Повноваження і ресурси

    Геннадій Зубко, віце-прем’єр-міністр і випускник kmbs, розповів про розвиток місцевих громад, залучення іноземних інвестицій та зміни у ролі міського голови.

  • Стаття
    Філософська спадщина. Епікур про свободу, життя та насолоду

    Яким бачив давньогрецький мислитель Епікур ідеальний стан людського буття? Як, на його думку, можна позбавитись страждань?

  • Стаття
    Через пізнання себе – до створення команди

    Як стимулювати людей змінюватись? Про це розповів на Школі мерів в kmbs HR-експерт Денис Бродський.

  • Стаття
    Тренди-2016: новий погляд на статус

    Одна з тенденцій, які визначатимуть поведінку споживачів у наступному році, - "тест на статус". Як компаніям використати її, щоб підвищити лояльність до себе?

  • Стаття
    Сценарії майбутнього. Версія Рея Курцвейла

    Деякі передбачення Рея Курцвейла, відомого винахідника та футуролога, який віднедавна працює в компанії Google.

  • Стаття
    Естонія: запоруки прориву

    Під час alumni-туру до Естонії випускники kmbs зустрілись із екс-прем'єр-міністром Тійтом Вяхі та дізнались про особливості змін, які він втілив у життя.

  • Стаття
    Ґрунт для репутації

    Марина Стародубська про те, яким компаніям слід замислюватися про системний PR, як вирішувати проблемні ситуації і на кому фокусувати свої зусилля.

  • Стаття
    Оголений бізнес

    У своїй книзі засновник Virgin Group Річард Бренсон стверджує: сутність бізнесу -  у тому, щоб робити те, що вам подобається, і приносити користь іншим.

  • Стаття
    Сервіс у цифрах і враженнях

    Тільки завдяки комплексному розумінню сервісу можна оцінити якість та покращити його. Як розібратись – що таке хороший сервіс?