Статті

  • Стаття
    Сила зв‘язків

    Якщо не тільки збудувати інноваційну корпоративну культуру, але й постійно підживлювати її ідеями із зовнішніх джерел, то компанія максимально гарантує собі «молодість».

  • Стаття
    Філософська спадщина. Бертран Рассел: між вірою і зневір’ям

    Добірка цитат з філософського доробку Бертрана Рассела, одного із найвідоміших мислителів ХХ століття.

  • Стаття
    Інноваційні підходи до управління витратами

    Про довгострокову оренду самохідної техніки як інструмент оптимізації витрат та підвищення ефективності.

  • Стаття
    Новий цифровий світ

    Про те, як технології змінюють життя людей, моделі бізнесу та поняття держав, розповідають у своїй книзі Ерік Шмідт і Джаред Коен.

  • Стаття
    Тренди як двигун культури

    У середовищі, де увесь час виникають нові споживацькі тренди, виграють ті компанії, які вміють першими помітити зміни. Але це вимагає певної корпоративної культури.

  • Стаття
    Мислення в стилі експерименту

    Професор Стенфордського університету, експерт Кремнієвої долини з інноваційного підприємництва Бартон Лі розповів про продуктовий дизайн та помилки стартапів.

  • Стаття
    Сучасний Китай: державне управління і глобальне підприємництво

    Спостереження Едуарда Мальцева за новим Китаєм -  країною, що перетворюється зі світової фабрики на глобальну лабораторію.

  • Стаття
    Філософська спадщина: Мераб Мамардашвілі

    Добірка цитат видатного мислителя ХХ століття Мераба Мамардашвілі про філософію, людину та життя.

  • Стаття
    Сценарії майбутнього. Версія Томаса Фрея

    Прогнози відомого футуролога та виконавчого директора DaVinci Institute Томаса Фрея - про те, яким буде світ у 2030 році.

  • Стаття
    Хижак плюс здобич, або Як конкурувати у новому світі

    Сьогодні бізнес працює в межах нової парадигми – парадигми бізнес-екосистем. У чому полягає її сутність і чим вона корисна для компанії?

  • Стаття
    Крок уперед

    Маркетинг-директор Prom.ua Олексій Філановський на Школі маркетингу в kmbs поділився думками про те, як вийти на ринок з новим товаром і отримати максимальний попит.

  • Стаття
    Парадокси демографії

    Компанії продовжують поділяти своїх клієнтів за статтю, віком та іншими демографічними показниками. Однак, як свідчить досвід останніх років, це працює не завжди.

  • Стаття
    Макс Бурцев: «Знайдіть кіногероя, що схожий на вашого споживача»

    Що таке креатив? Як знаходити ідеї, позиціонувати продукт і нестандартно проводити клієнтські дослідження?

  • Стаття
    Впливові історії: взаємодія для змін

    Що саме робить історії ефективними? Який алгоритм закладено в кожну впливову історію, і як навчитись його використовувати?

  • Стаття
    Як працювати з незадоволеним клієнтом?

    Як зробити так, щоб незадоволені клієнти повертались? Про це розповіла Анастасія Владичинська, викладач  Школи сервісу kmbs, на події в рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Магія прориву

    У чому полягає сутність проривного продукту і якими є передумови його створення? Як застосувати ці знання до ресторанного бізнесу?

  • Стаття
    Вадим Менжулін про людину, свободу та прагнення чогось іще

    «Філософія – це наука про те, як сказати щось іще про щось іще», – каже український філософ Вадим Менжулін. Ось добірка його думок, якими він поділився в kmbs.

  • Стаття
    Олександр Пасхавер про цінності та правила

    Цікаві думки відомого економіста, члена-кореспондента Академії технологічних наук України Олександра Пасхавера про реформи, зміни та щастя.

  • Стаття
    Ризик-менеджмент для агробізнеса

    Пропри те, що страхування – це один із інструментів ризик-менеджменту, зараз воно несе в собі фінансовий ризик для підприємства. Як виправити цю ситуацію?

  • Стаття
    Міфи в Agile

    Часто при впровадженні Agile ми стикаємось із запереченнями, корінь яких – невірні уявлення людей про те, що собою являє цей підхід. Поговоримо про деякі з них.

  • Стаття
    Як залишатися собою і зростати

    Будь-яке зростання, будь-який розвиток завжди означає, що людина або компанія втрачає частину того, ким або чим були раніше. Як залишити при собі найважливіше?