Статті

  • Стаття
    Тренди-2017: розділені світи

    Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Як управляти тими, хто знає більше за вас?

    Колись лідером був той, хто мав найбільше знань та вмів те, чого не вміли інші. Проте сьогодні члени команди можуть (і, скоріше за все, мають) бути більшими експертами у своїх темах, аніж їхній керівник. Як діяти у таких умовах?

  • Стаття
    Зміна мислення: від сировини до цінності

    У сьогоднішньому світі є надлишок грошей та невикористаних можливостей для розвитку як держави, так і бізнесу. Йдеться про створення якісно нового типу проектів, бізнесу, партнерства для України - з яскравими міжнародними ознаками.

  • Стаття
    Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців

    Навіть незначне зростання української економіки в 2016 році спричинило збільшення попиту на керівників. «Війну за таланти» виграють компанії з привабливим довгостроковим планом співпраці.

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    FM-2030: мрія про трансгуманізм

    Ферейдун М. Есфендіарі, ірано-американський філософ-футуролог, один із основоположників теорії трансгуманізму, народився 1930 року. Псевдонім FM-2030 він використовував для поширення ідеї про постлюдину.

  • Стаття
    Вісім кроків до міжнародної експансії

    Для того щоб почати конкурувати належним чином на міжнародному рівні, як за якістю бізнесу, так і за можливостями, компанії потрібно зробити лише вісім кроків. Саме від їх виконання буде залежати подальший успіх експансії іноземних ринків.

  • Стаття
    Тренди-2017: новий рівень ефективності

    Те, що продукти мають бути нешкідливими для зовнішнього середовища, а ресурси - не витрачатись марно, не підлягає сумніву. Цей «зелений» тренд продовжує поглиблюватись, і наступного року все більше компаній почнуть переглядати свої бізнес-процеси.

  • Стаття
    Українська есеїстика: як це було, як є і як буде

    Що можна назвати есеєм - і що ним не є? Якими є тенденції української есеїстики? Про це дискутували під час першого фестивалю української есеїстики «Шерех» Микола Рябчук, Оля Гнатюк, Михайло Назаренко, Марко Роберт Стех та Олексій Сігов.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?

  • Стаття
    ДНК стратегічного лідерства

    Хто такий стратегічний лідер? І що він має закласти в основу культури компанії, щоб започаткувати довгостроковий цілеспрямований рух?

  • Стаття
    Тренди-2017: повернення до анонімності

    Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

  • Стаття
    Еволюція уявлень про цінності

    Що насправді означає поняття «цінність»? Який зміст вкладався у нього протягом різних періодів історії людства? І чому цінності є для нас такими важливими? Про це розповів філософ та письменник Тарас Лютий учасникам програми Presidents‘ MBA kmbs.

  • Стаття
    Вибір та амбіції

    За який час Україна може кардинально змінитись, наблизившись до Європи? Які уроки можна отримати з досвіду євроінтеграції Литви? Про це розповів у kmbs Юргіс Вільчінскас, керівник департаменту преси та інформації Представництва ЄС в Україні.

  • Стаття
    Ілон Маск: Tesla, SpaceX і дорога в майбутнє

    Імперія Ілона Маска із заводами, десятками тисяч працівників і фахівців перетворила його в одного з найбагатших людей світу з чистою вартістю активів $13,1 млрд. Книга Ешлі Венса розповідає про те, який шлях пройшов сам Маск і його бізнес.

  • Стаття
    Тренди-2017: віртуальний досвід

    Якщо раніше у мережі базовою валютою була інформація, то у найближчому майбутньому це місце займе досвід. Причому віртуальний досвід стане настільки ж вагомим, як реальний. А часом – навіть більш цінним.

  • Стаття
    Принципи сталого успіху

    Багато сімейних бізнесів демонструють стійкий розвиток протягом десятиліть чи навіть століть (до речі, три найстарші компанії світу є сімейними). У чому їхній секрет?

  • Стаття
    Майбутнє хмарних рішень

    Хмарні сервіси покликані зробити складні індивідуальні ІТ-рішення доступнішими і можуть бути застосовані майже будь-де - від аналізу даних мобільних додатків до управління виробничими процесами на атомному реакторі. Де хмари є найбільш затребуваними?

  • Стаття
    Кластери для України. Коли один плюс один — більше, ніж два

    Як запустити розвиток регіонів і збільшити доходи громадян? Одна з можливих відповідей — формувати кластери, тобто скупчення бізнесів однієї спеціалізації на невеликих територіях.

  • Стаття
    Чужий серед своїх

    П'єр Тейяр де Шарден – теолог, філософ, природознавець – поєднав у своєму вченні науку, релігію та містицизм. Він одним з перших висловив думку про можливість виходу людини за межі, які відведено їй законами природи.