Статті

  • Стаття
    Кращий постачальник

    Історія виробничої компанії, яка за рахунок поліпшення внутрішніх операційних процесів планує стати кращим постачальником для своїх дистриб'юторів.

  • Стаття
    Новітня демографія

    Компанії перестають розуміти поведінку споживачів. Люди більше не ведуть себе так, як «зобов'язані». Потрібно шукати нові підходи, аби зберегти свої позиції. Як це зробити?

  • Стаття
    Виміри ефективності

    Як забезпечити контроль ефективності персоналу? Які технічні засоби для цього можна використовувати? І як приймати рішення на основі отриманої інформації?

  • Стаття
    Розповідь про «Чашку»

    На Школі ресторанного менеджменту в kmbs власник мережі кав'ярень «Чашка» Ігор Сухомлин розповів про те, як виник його бізнес, а також про цінності, просування та аудиторію.

  • Стаття
    Бізнес на зв‘язку

    Президент компанії «Київстар» Петро Чернишов розповів про власні принципи ведення бізнесу та специфіку ринку мобільного зв‘язку.

  • Стаття
    Цінності як орієнтир

    Що сьогодні може об’єднати й мотивувати суспільство? На це питання відповіли експерти та лідери громадської думки у рамках дослідження «Цінності нової України».

    коментарі
  • Стаття
    Що робити під час кризи?

    Учасники публічного диспуту з Валерієм Пекарем, випускником та викладачем kmbs, в ході ділової гри сформулювали поради для громадян, підприємців та уряду.

  • Стаття
    Тіберій Сільваші про потоки часу та ріки кольору

    Художник-абстракціоніст на зустрічі в kmbs розповів, які запитання наразі є головними для мистецтва, яким є «посмертне» існування картини та багато іншого.

  • Стаття
    Портрет інновації

    У компанії є дві основні функції, що генерують результат, роблять гроші. Це маркетинг та інновації. Вся інша діяльність має живити ці функції.

  • Стаття
    Валерій Шевчук про мистецтво інтерпретації

    Відомий український письменник розповів учасникам програми kmbs "Непрактичні" речі для управлінців" про те, чому українське бароко є унікальним явищем.

  • Стаття
    Посада «власник бізнесу»

    Власник - це більше про права або про обов'язки? Власність у власника або власник у власності?.. Дослідження феномену, ідеї та роздуми - від власника з 22-річним стажем.

  • Стаття
    Сергій Жадан: «Мистецтво втрачає вагу, коли перестає відчувати суспільство»

    Чому так важливо почути та відчути свого читача? Як мистецтво впливає на суспільство - і навпаки? Про це та інше розповів письменник і поет Сергій Жадан.

  • Стаття
    Прискорені інновації: досвід Китаю

    Які принципи закладено в основу інновацій в Китаї? Чим вони відрізняються від класичної моделі розробки нових продукті? І що саме дозволяє китайським компаніям ставати лідерами?

  • Стаття
    Дилеми волонтерства

    Коли благодійність починає шкодити, оскільки система починає «розслаблятись»? Як волонтерським організаціям не ставати «милицями» держави, а допомагати їй одужати?

  • Стаття
    Стартап-лихоманка

    Які шанси на успіх у стартапу? Чи можна суміщати створення стартапу зі звичайною роботою? Який виграш отримує підприємець, якщо його стартап прогорить?

  • Стаття
    kmbs IDEA days: Сценарії для українського бізнесу-2015

    Український бізнес у 2015 році стоїть перед величезними викликами. В рамках kmbs IDEA days керівники компаній змоделювали ймовірні сценарії майбутнього.

  • Стаття
    Суспільство майбутнього

    Український політтехнолог Сергій Гайдай поділився власним баченням суспільства майбутнього та ролі держави в ньому.

  • Стаття
    Всередині facebook

    Які цікаві проекти є в активі facebook? Що потрібно, аби потрапити на роботу до цієї компанії?

  • Стаття
    Встояти попри все

    Український бізнес зараз існує в умовах високої невизначеності. Як можна захиститись від валютних ризиків? Чи реально залучити іноземні інвестиції?

  • Стаття
    Тримати фокус

    Рік, який нещодавно розпочався, – ідеальний час для того, щоб переоцінити старі процеси і реалізувати нові ідеї. На чому варто сфокусуватись власникам малого бізнесу?

  • Стаття
    Про видобуток грошей із золотих запасів

    CEO Ювелірного Дому Zarina поділилась історією створення конкурентної переваги на основі грамотного управління асортиментом.