Статті

  • Стаття
    Свідомий капіталізм

    Часом нам здається, що бізнес ґрунтується на виключно егоїстичних мотивах. Але такий погляд - дуже обмежений. На думку Джона Маккі, бізнес варто розглядати не як гру, де хтось виграє за рахунок програшу інших, а як ситуацію «win-win» - виграшну для всіх.

  • Стаття
    Лао-цзи і досконала мудрість

    «Всі люди живуть своїм “я” – лише один я вирішив відмовитися від цього. Повсякденний світ людей ясний й очевидний – один лише я живу у світі тьмяному, схожому на вечірні сутінки», – писав давньокитайський філософ Лао-цзи.

  • Стаття
    Бібліотеки: трансформація

    Сучасна бібліотека в Україні переживає не найкращі часи. Маючи ресурси, вона залишається лише «книгосховищем», не розуміє свого клієнта та продукту - і тому не може впливати на суспільство. kmbs та УБА ініціювали навчальний соціальний проект, метою якого стало формування нової місії бібліотечного середовища.

  • Стаття
    Маршрут для агровиробника

    Про конкретні інструменти, поради щодо виходу на ринок США та програми співпраці з канадським посольством учасникам програми Agri MBA kmbs розповів  Ігор Баранецький, радник Департаменту Америки Міністерства закордонних справ України.

  • Стаття
    Поштовх до діалогу

    Компанії, особливо великі, можуть зробити багато добрих справ для суспільства. При цьому їм зовсім не обов‘язково самим вирішувати проблеми – іноді достатньо допомогти людям зустрітись, щоб обговорити важливі питання.

  • Стаття
    Ольга Балашова: «Мистецтво – це інструкція до життя»

    У чому сутність мистецтва? І чим воно відрізняється від не-мистецтва? Яку цінність воно в собі несе? Ці питання стали темою бесіди мистецтвознавця Ольги Балашової з учасниками програми Presidents’ MBA kmbs.

  • Стаття
    П'ять пороків команди

    Патрік Ленсіоні вірить, що команда може досягти незрівнянно більшого, ніж одна людина. Але для цього потрібно подолати п'ять «пороків» будь-якого колективу: взаємну недовіру, невимогливість, безвідповідальність, страх конфліктів і байдужість до результатів.

  • Стаття
    Як вийти на американський ринок за допомогою дипломатів

    Як можуть українські виробники скористатись допомогою посольств? Яка агропродукція потрібна американському ринку? Про це розповів  Ігор Баранецький на програмі Agri MBA kmbs.

  • Стаття
    Секретний сервіс: коли ціна неважлива

    Чи реально зробити ціну неважливою для клієнта і яким чином цього можна досягти? Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, розповіла, у чому полягає сутність підходу «секретний сервіс», як його використовувати та які переваги він надає бізнесу.

  • Стаття
    Бізнес у часи нестабільності

    Майже у кожній частині світу зараз спостерігається криза, навіть у тих країнах, які звикли до стабільної соціальної, політичної та економічної ситуації. У таких умовах люди шукають щось, чому можна вірити. Можливо, саме бізнес може стати для них «точкою опори».

  • Стаття
    Герберт Маркузе: одновимірне суспільство

    Мислитель Герберт Маркузе визначав сучасне суспільство як «невдалу цивілізацію», що є наслідком культу розуму. А також - критикував технологічний прогрес та "речизм", до якого ведуть хибні потреби людини.

  • Стаття
    Друга ера машин

    Стрімкий розвиток людства почався 200 років тому з промислової революції. Головним каталізатором стали технології та нові машини. Сьогодні ми вступаємо у «друге століття машин» - коли технології змінюють не тільки наші фізичні можливості, а й розумові.

  • Стаття
    Платформа для змін

    Аркадій Вершебенюк, генеральний менеджер Uber в Україні, розповів учасникам MBA-програм kmbs про стратегію компанії, зміну парадигми на ринку перевезень та конкуренцію під час чергової події kmbs CHANGE talks.

  • Стаття
    Альфрід Ленгле: у пошуках внутрішньої згоди

    Чи завжди людина може бути собою? Що потрібно, аби відчувати наповненість свого життя? На ці та інші запитання відповів Альфрід Ленгле, президент Міжнародного товариства екзистенційного аналізу та логотерапії, учень Віктора Франкла.

  • Стаття
    Реформа на практиці

    Олександр Стародубцев, випускник kmbs та керівник департаменту регулювання державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, розповів про становлення системи ProZorro, про зміни в країні та нюанси державної служби.

  • Стаття
    Ми усі дивакуваті

    Колись ринок керувався принципом масовості. Найбільше заробляли компанії, які створювали товари або послуги для широкої публіки. Реклама діяла на більшість людей, викликаючи у них прогнозовану реакцію. Однак тепер успіх масового продукту ставатиме все рідкіснішою подією, - стверджує автор міжнародних бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    Карта саморозвитку

    Управляти саморозвитком - означає взяти на себе відповідальність за своє майбутнє. Що, очевидно, є надзвичайно актуальним для керівників. У цій статті пропонується модель саморозвитку, яка включає в себе системну роботу з пріоритетними факторами.

  • Стаття
    Масштаб впливу

    У суспільстві сьогодні розповсюджена думка про те, що великі корпорації чинять набагато більше шкоди, аніж приносять користі. У той же час, стартапи дуже часто показують приклад того, як екологічно вести справу. Проте чи дійсно це так?

  • Стаття
    Альбер Камю: притулок у вигнанні

    Французький письменник Альбер Камю увійшов до історії людської думки як «філософ абсурду». На його думку, фундаментальне питання філософії – варте чи не варте життя того, щоб його прожити.

  • Стаття
    Росс Доусон про інновації та майбутнє бізнесу

    Інновації сьогодні визначають, хто ми, як працює бізнес і як функціонує суспільство. Футуролог Росс Доусон вважає, що компанії потрібно забезпечити безперервний потік інновацій.

  • Стаття
    Малевич. Український вимір

    У межах «Днів Малевича» у kmbs відбувся круглий стіл, під час якого експерти, митці, науковці намагалися з’ясувати, чому українська ідентичність Малевича була піддана забуттю, і знайти шляхи його повернення в рідний контекст.