Андрій Федоров

Біографія

Людина. Фонтан енергії та ідей. Хресний батько українського рекламного ринку. Бренд-менеджер України. CEO та співвласник креативного агентства SAHAR та дизайн-бюро KARANDASH DESIGN. Співвласник групи цифрового маркетингу ESCAPE.UA. Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції. Входить в топ-3 найкращих тренерів з маркетингу України (MarketingJazz, 2009).

Мріє про народження українських брендів, які б були здатні викликати захоплення. У минулому керівник та засновник РА "Абрикос", BTL-агенції "141 Ukraine", директор по розвитку бізнесу холдингу "Відео Інтернешнл Київ". Працював у Adell Saatchi&Saatchi та BATES Ukraine. Викладає курс "Креативний маркетинг" в kmbs.

Публікації

Коментарі

  • Конференція
    Андрій Федорів: Креативність в українському бізнесі

    28 жовтня 2008 року

    Реальний професіонал володіє об'ємним баченням - його світ - 3-4-7D. Він, як сороканіжка, - має стояти одночасно у всіх черевиках: у своїх, начальника, клієнта, споживача, близьких та інших.

  • Конференція
    Андрій Федорів: Креативність в українському бізнесі

    28 жовтня 2008 року

    Останнім часом в епоху Web 2.0. занадто часто можна почути слово теги, комьюніті на ін., і часто це є порожній звук. Але мені дуже приєнмо, що навколо kmbs починає створюватись дійсне комьюніті, одним з тегів для яких є інновації та креативність. Питання дійсно досить концентровані, а не як це буває традиційно.
    Тому дійсно дякую, і я постарався відповісти, фактично не відходячи від теми.
    Дякую за увагу.

  • Конференція
    Андрій Федорів: Креативність в українському бізнесі

    28 жовтня 2008 року

    Не знаю. Залежить не стільки від категорії, скільки від бренду. Приходять банальні рішення а-ля "квартирне питання", хоча набагато цікавіше було би посадити ведучих всіх новин на ваші стільці чи дивани.