Лора Райз

Біографія

Лора Райз - президент компанії зі стратегічного маркетингу Ries&Ries.

Джерело фото: flickr.com

Публікації

  • Блог

    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

    Блог
  • Блог

    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

    Блог
  • Блог

    Заглянути в свідомість через Brand Tags

    Я не часто пишу огляди продуктів. Проте цього разу дещо дійсно зацікавило мене. Насамперед пишу як споживач, а тоді вже як маркетолог.

    Блог