Mатеріали за тегом маркетинг

  • Блог
    Продаж як виклик

    Що складніше: залучити клієнта-новачка на вашому ринку чи стимулювати людину перейти від компанії, у якої вона купувала досі, до вас? Про це розмірковує автор бестселерів з маркетингу Сет Годін у своєму блозі.

  • Блог
    Три маркетингові поради від Сета Годіна

    Як донести свою ідею до масової аудиторії? Як переконати людину придбати товар чи послугу, що стосується майбутнього? Про це розмірковує у своєму блозі відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Слухання як ринковий інструмент

    Як слухання допомагає компаніям завоювати сильну позицію на ринку? І яка небезпека виникає потім? Про це розмірковує відомий блогер та автор бізнес-бестселерів Сет Годін.

  • Блог
    Ієрархія цінності продукту

    Як конкурують між собою товари та послуги? Як визначити, хто переможе у битві за споживача? Про це розмірковує Сет Годін, один з найвідоміших експертів з маркетингу у світі.

  • Блог
    Магія показників

    Числа легко порівняти між собою, вони роблять складним приховування проблеми. Проте вимірювання будь-яких показників має певні обмеження, - впевнений відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Ціна скарги

    Компанії, які відповідають на адресовані їм скарги клієнтів, мають можливість кардинально підвищити лояльність споживачів. Як варто використовувати онлайн-інструменти для отримання зворотного зв‘язку та реагування на нього?

  • Блог
    Мікс ідей від Сета Годіна

    Добірка свіжих цікавих постів з блогу маркетинг-гуру та автора міжнародних бестселерів з маркетингу.

  • Блог
    Фокус на медіа

    Як зрозуміти, які соціальні медіа вам потрібні, а на які не варто витрачати час?

  • Блог
    Як створити продукт, про який мріють клієнти

    Деякі думки, занотовані на події з Сергієм Ноздрачьовим, підприємцем та викладачем kmbs, у рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Блог
    kmbs IDEA days: які digital-інструменти потрібні вашому бренду

    Добірка ідей з майстер-класу Володимира Смірнова у рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Блог
    Три стратегії цифрового маркетингу

    Один з секретів ефективного цифрового маркетингу полягає у чіткому визначенні мети і підборі методів її досягнення.

  • Блог
    Як «вбудувати» маркетинг в продукт?

    Найуспішніші бізнеси створюють такий продукт, що споживачі не лише хочуть його купити, а й розказати друзям.

  • Блог
    Чому повчитися у Apple?

    Під час останньої рецесії Apple знову встановила рекорд з продажу своєї продукції. Завдяки чому їй це вдалося?

  • Блог
    Гептаграма впливу

    Стратегія, тактика, управління, репутація, наполегливість, бажання досягти успіху та страх - сім елементів, які формують гептаграму впливу.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.

  • Блог
    Тенденції заходу: інший погляд на розвиток продажів в В2В

    Західний B2B-сегмент масово переходить до нової моделі розвитку продажів, використовуючи інструменти автоматизації маркетингу.

  • Блог
    Сім гріхів маркетингу

    Нетерплячість… великий маркетинг потребує часу. Якщо працювати неправильно (і поспішати), результат обійдеться вдесятеро дорожче, ніж працюючи повільно, але правильно.

  • Блог
    Заглянути в свідомість через Brand Tags

    Я не часто пишу огляди продуктів. Проте цього разу дещо дійсно зацікавило мене. Насамперед пишу як споживач, а тоді вже як маркетолог.

  • Блог
    Візуальні молотки говорять до споживачів

    Візуальний молоток розповідає про ваш бренд, саме тому він настільки ефективний. Шматочок лайму говорить, що Corona – це автентичне мексиканське пиво.

календар

Мультимедіа

Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

“Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

Про розвиток управлінських талантів у агросфері

Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

Євген Черняк про власну філософію бізнесу

Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

Усі публікації »

Ми у соціальних мережах