Зростання через унікальність

Засновник компанії Terrasoft Катерина Костерєва на зустрічі в креативному просторі «Часопис» розповіла про комунікацію з клієнтом, конкуренцію, підприємництво та багато іншого. Пропонуємо добірку цікавих думок з події.

 

 

 

Сьогодні клієнт сам обирає, як комунікувати з брендом. Якщо раніше він дізнавався про новий продукт через рекламу, то зараз – частіше через соціальні мережі. Тому на момент зустрічі з продавцем покупець вже на 60% впевнений, купить він чи ні. Завдання бізнесу, націленого на споживача, - ефективно взаємодіяти з ним на кожному етапі прийняття рішення про покупку і забезпечувати тим, на що він очікує.

Є два шляхи, здатні виділити компанію в конкурентному середовищі: створення унікальної ринкової пропозиції, якої на ринку ще немає, або пропозиції на стику ніш.

Продаж за своєю сутністю – математична наука. Задача така: у вас є велика кількість контактів, у кожного з них – свій рівень лояльності до компанії, свої мотиватори для прийняття рішення про купівлю… І треба правильно згрупувати клієнтів, поділити їх на певні сегменти.

 

 

 
Сьогодні на момент зустрічі з продавцем покупець вже на 60% впевнений, купить він чи ні

 

 

Перш ніж створювати новий продукт, потрібно поставити собі три питання:

  • Хто робить те саме, що й ми? Наскільки конкурентне поле?
  • Чим ми відрізняємося? Чому купуватимуть у нас, а не у конкурента?
  • Чи можна назвати нашу пропозицію унікальною? Чи вдасться нам перемогти конкурентів завдяки своїм відмінностям? Яким саме?

 

Якщо на ці питання ви легко можете відповісти, то це - вже половина успіху. До того ж, створюючи продукт, потрібно чітко розуміти, яку користь споживачам це може принести. Бізнес заради грошей може бути успішним, але на короткий термін.

Покоління, виховане на комп'ютерних іграх, - мрія будь-якого бізнесу. Такі люди володіють навичками, які найбільше цінуються компаніями: орієнтація на командний результат, вміння поєднувати короткострокові завдання і довгострокові стратегії, любов до змагання. Цьому поколінню зараз нудно в традиційних бізнес-структурах. Якщо ж вам вдасться перебудувати компанію так, щоб люди відчували себе в ній, як у комп'ютерній грі, то ви отримаєте фантастичні результати.

Перші п'ять років бізнес щороку повинен подвоювати оборот. Якщо зростання складає всього 5-10%, це означає, що ваша ідея потребує доопрацювання.

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах