Фокус на медіа

Для вдалого просування бренду соціальні медіа вже давно стали обов'язковою складовою. Однак тут виникає загроза надмірного розпорошення зусиль. Як зрозуміти, які соціальні медіа вам потрібні, а на які не варто витрачати час?

 

 

 

Як відомо, той, хто намагається зловити двох зайців, дуже часто не ловить жодного. У випадку з вибором соціальних медіа це також справедливо. Дуже часто потрібно звузити фокус, щоб отримати добрий результат. При цьому варто пам'ятати про три наступні кроки:

1. Обрати свого "зайця". Намагатись охопити всі канали не варто ще й тому, що ваша аудиторія, скоріше за все, не знаходиться всюди. Тому потрібно визначити, де вони здебільшого перебуває. Це можна робити, збираючи інформацію (демографічну тощо), а можна просто подивитись - яка з соцмереж наразі дає найбільший результат? Де спілкування з аудиторією найактивніше? І сфокусуватись на цих медіа.

2. Вивчити свого "зайця". Дуже важливо не лише правильно обрати соціальні медіа, на які варто звернути найбільшу увагу, але й дослідити їхні можливості, культуру цих каналів. Адже кожен з них має свою специфіку, тому розміщувати усюди один і той самий контент - неефективно. Варто розібратись, які нюанси має кожен канал з обраних вами - так ви забезпечите аудиторії максимальну цінність, а собі - позитивний результат.

 

 
Варто розібратись, які нюанси має кожне соціальне медіа, - так ви забезпечите аудиторії максимальну цінність

 

3. Зловити свого "зайця". На цьому етапі запитайте себе: який контент працює найкраще у кожному з каналів? В який час найкраще розміщувати пости? Якого рівня залученості ви прагнете? І діяти, відповідно до відповідей, які ви дасте.

Що робити з тими каналами, від яких ви вирішили відмовитись? Їх можна "поставити на автопілот" - розміщувати там пости дуже рідко, а час, що звільнився, спрямовувати на обрані медіа. 

 

За матеріалами Why You Don’t Need to Be Involved in Every Social Media Channel

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах