Мікс ідей від Сета Годіна

Сет Годін – маркетинг-гуру, відомий завдяки своїм книгам, які стали міжнародними бестселерами. У своєму блозі він ділиться з читачами різноманітними інсайтами щодо бізнесу, маркетингу та персональної ефективності. Пропонуємо добірку свіжих цікавих постів з його блогу.

 

 

Про «розмір порції»

У нашій культурі, в наших інстинктах закладено бажання заповнити чашу. Коли ми наливаємо собі каву – то майже по вінця, коли розраховуємось кредиткою – то майже вичерпуємо ліміт.

Але якщо ви хочете робити щось менше чи рідше, варто узяти меншу «чашу». Це дуже проста тактика, але вона справді працює. Якщо ви хочете робити щось більше або частіше – шлях також очевидний.

Кладіть все меншу порцію кави у чашку – і будете пити її менше. Нехай банк автоматично перераховує з вашого рахунка на заощаджувальний певну суму – і гроші почнуть накопичуватись. Дуже часто реальна проблема – у тому, наскільки велика ваша «чаша».

 

Про другий шанс

Кожен день вашого спілкування з колегою, партнером, клієнтом – може бути шансом почати все спочатку. Коли ми даємо людям другий шанс – ви даруєте їм можливість проявити себе ще раз, з кращого боку.

Проте якщо хтось не може заробити цей другий шанс – це означає, що більше не треба мати з ним справу. Варто, наприклад, сказати проблемному клієнту, що ви не будете з ним співпрацювати чи порекомендувати іншу компанію. І дати другий шанс комусь ще.

 

 

 
Те, що люди говорять – не завжди те, що вони мають на увазі. Тому варто не намагатись почути все, а дивитись на вчинки

 

 

Про муху на стіні

Сьогодні простіше, аніж будь-коли в минулому, почути, що кажуть про вас клієнти, прочитати, що пишуть про вас друзі в соцмережах, «підслухати» інформацію. Можна слідкувати за підлеглими, можна стати практично всюдисущим. Якщо ви будете старатись дуже сильно, то справді зможете почути, що люди говорять про вас за вашою спиною.

Проблема лише в тому, що так ви стаєте подібним до мухи на стіні. Так, вона багато чого чує, однак усі знають, що більшу частину дня вона харчується відходами.

Те, що люди говорять – це не завжди те, що вони мають на увазі. Тому набагато продуктивніше – не намагатись почути все, а дивитись на їхні вчинки.

 

Про адаптацію ідей

Кожна важлива ідея починається з «периферії», далекої від мейнстріму. І малесенької групи людей, яким ця божевільна ідея здалась цікавою.

Іноді стається так, що ідея починає резонувати з дещо більшою частиною населення. Їм ця ідея здається ризикованою, але все ж її підтримують. Частіше за все це люди, яки люблять дещо ризиковані ідеї (але не божевільні!).
Ще рідше ризиковану ідею помічають ті, хто слідкує за культурними змінами, і починають називати її «чимось новим». Вони ніби транслюють аудиторії: ця ідея офіційно більше не є ризикованою. І ті, хто боїться ризику, тепер можуть звернути на неї увагу, не остерігаючись помилитись.

 

Деякі інші блоги на схожу тематику:

Як зрозуміти, які соціальні медіа вам потрібні, а на які не варто витрачати час?

Як створити продукт, про який мріють клієнти

Чому повчитися у Apple?

 

Коли достатня кількість людей приймає «щось нове», ідея стає «гарячою» - і може йти в маси. Цифри не брешуть: найбільше людей в масовому сегменті. Є люди, які слухають тільки поп-хіти, які відвідують тільки мережеві ресторани, які купують лише найпопулярніші автомобілі. Вони обирають те, що група в цілому вважає найбільш успішним.

Нарешті, коли достатня кількість людей з «масовим» світоглядом приймає ідею, вони починають тиснути на інших навколо себе, наполягаючи на тому, що вони мають прийняти її також.

Цей процес можна застосувати до будь-яких ідей – чи то про нову дієту, чи то про гендерну рівність. Ідеї, які є загально прийнятими, те, у що сьогодні вірить практично кожен, колись були божевільними. І ті, хто зараз намагається «продати» свою ідею, роблять велику помилку, коли намагаються проскочити певні етапи цього циклу і йдуть з нею до тих, хто не любить божевільні ідеї.

 

За матеріалами блогу Сета Годіна

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах