Магія показників

Те, що ви вимірюєте, зазвичай отримує більше уваги. А те, на що ви звертаєте увагу, як правило, стає кращим. Числа легко порівняти між собою, вони роблять складним приховування проблеми. Проте вимірювання будь-яких показників має певні обмеження, - впевнений відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

 

 

 

 

 

Найчастіше ми починаємо вимірювати те, що виміряти легко. Наприклад, дуже просто кількісно оцінити дохід людини. І так ми потрапляємо в пастку: вважаємо, що ті, хто заробляє більше, є щасливішим чи вартим більшої поваги.

Дуже легко виміряти лайки, тому пости у соцмережах перетворюються на гонитву за більшою кількістю віртуальних виявів симпатії. А перемагає той, хто найбільше виставляє своє життя напоказ.

Виміряти кількість «п‘ятизіркових» відгуків від користувачів свого сервісу – досить просто. Тому компанії відчувають постійний тиск, аби отримати якомога більше таких відгуків.

 

 

 
Коли ви вимірюєте неправильні речі, то отримуєте неправильні результати і робите неправильні дії

 

 

Проте варто замислитись – чи максимально прості показники дають насправді той ефект, на який ви очікуєте? Чи найбільш важлива робота завжди є найбільш популярною? Чи широке поширення інформації завжди означає значний вплив або найбільший продаж? Чи завжди списки бестселерів – це також і списки найкращих книг?

Хто насправді пише ці відгуки про ваш бізнес? І на чому вони базуються: на очікуваннях клієнта чи на тих змінах, які ви свідомо впроваджуєте?

 

Також Вам можуть бути цікаві такі матеріали: 

Ціна скарги 

Як вийти на ринок з новим товаром і отримати максимальний попит 

Мікс ідей від Сета Годіна

 

Видатні книги й фільми отримують більше негативних відгуків, ніж мали б - тому що популярні речі привертають більше уваги. Але ці люди – далеко не завжди ті, на кого розраховував автор.

Ще один приклад – рейтинг випускників навчального закладу. Найпростіший спосіб підвищити цей показник – знизити стандарти. Або передати проблемних студентів іншим освітнім закладам, або виключити їх на якійсь підставі. Коли ми забуваємо про те, що важливо відстежувати, і фокусуємось на тому, що виміряти легко, - ми програємо.

 

 
Варто замислитись – чи максимально прості показники дають насправді той ефект, на який ви очікуєте?

 

Дуже важливо обрати правильний показник. Скажімо, сто років тому Генрі Форд придумав, як побудувати машину набагато дешевше, ніж його конкуренти. Він продавав свою Model T лише за частину тієї суми, яку витрачали інші компанії на виробництво своїх машин. Так вимірювання вартості виробництва стало актуальним і необхідним.

Фермери виявили, що ключ до успіху у їхній галузі – це врожайність. Таким чином показник тонни продукції на акр площі став найважливішим для вимірювання.

Коли ви вимірюєте неправильні речі, то отримуєте неправильні результати і робите неправильні дії. Ви можете вимірювати дуже точно, але точність тут не має значення.

З іншого боку, коли ви в змозі подивитись на свою роботу і свої процеси з правильного кута зору, завдяки правильним показникам, то відбуваються хороші речі. Тому ми повинні витрачати більше часу, щоб з'ясувати, що саме треба відстежувати, і приділяти менше уваги тим метрикам, які вже вимірюємо.

 

За матеріалами Numbers (and the magic of measuring the right thing)

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах