Нарада з цінністю

Як правило, наради проводять заради обміну думками та генерації ідей. Але в реальності дуже часто все обмежується розмовами. А цікаві ідеї швидко зникають в інформаційному шумі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Консалтингова компанія Bain and Co. провела дослідження, яке продемонструвало: 15% робочого часу колективу витрачається на наради. Причому ця цифра зростає щороку, починаючи з 2008-го. Лише у США щодня відбувається 25 млн. нарад. 35% свого часу менеджери середньої ланки проводять на подібних зустрічах, а для вищого керівництва цей показник складає 50%.

Інші опитування свідчать про те, що керівники вважають 67% нарад неефективними. А проведення цих зустрічей, які насправді не приносять користі, коштує глобальній економіці $37 млрд. щороку. Проте хоча наради й означають колосальні витрати часу та енергії людей, компанії приділяють недостатньо уваги підвищенню ефективності таких зустрічей.

 

 

 
15% робочого часу колективу витрачається на зустрічі, проте керівники вважають 67% нарад неефективними

 

 

Якими є головні причини неефективності нарад? Дуже часто проблема полягає у занадто складних організаційних політиках або у багатозадачності (92% учасників в одному опитуванні зізнались у тому, що під час нарад займаються й іншими справами, 69% перевіряють пошту, 49% - займаються завданнями, які не стосуються теми наради).

Також великою проблемою є наради, у яких приймають участь віддалені працівники. Сприймати інформацію тільки через голос набагато складніше, тому часто вони не «включаються» в обговорення. Багато нарад втрачають ефективність через недостатньо продуману структуру, відсутність чіткого плану у керівника.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали: 

На штурм проблеми 

Точність управлінських рішень 

Усвідомлення і контроль

 

Уникнути численних помилок можна завдяки простим крокам. По-перше, найкраща тривалість для більшості нарад – до 30 хвилин. По-друге, варто готуватись до зустрічей. Якщо учасникам потрібно буде ознайомитись з якимись матеріалами, варто відправити їм цю інформацію заздалегідь. Керівнику треба продумати очікування від наради – і також повідомити про це працівників до початку зустрічі. По-третє, варто уникати монологів і давати висловитись багатьом учасникам. Під час зустрічі потрібно фіксувати найважливіше – і розсилати працівникам після наради.

 

 

 
Багато нарад втрачають ефективність через недостатньо продуману структуру, відсутність чіткого плану

 

 

Перед тим, як планувати будь-яке обговорення, керівнику варто відповісти на три запитання. Чи нарада справді необхідна? Хто має бути присутнім? Як я можу зробити зустріч максимально сфокусованою та інтерактивною?

А якщо у нараді прийматимуть участь віддалені працівники, краще забезпечити їм відеозв‘язок. Як свідчать дослідження, під час телефонних нарад 57% людей займаються паралельно іншою справою, а під час відеодзвінків – лише 4%.

 

За матеріалами The Ugly Truth About Meetings

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах