Живі цінності

Для формування ефективної корпоративної культури керівнику потрібно доносити до підлеглих, які цінності є у компанії, чому вони саме такі, та як вони втілюються у діях. Нерідко працівники не розуміють цінності того, що вони роблять, доки велике завдання не буде повністю виконано. Тому на шляху до результату вони можуть втомлюватись, опиратись, втрачати мотивацію. Правильне нагадування про корпоративні цінності може стати у пригоді в такому випадку.

 

Цінності компанії – це ніби її ДНК, яку можна побачити скрізь, - впевнений фахівець з комунікацій та професор Університету Вісконсина Філліп Клемпітт. Проте цінності не мають залишатись лише красивими твердженнями, вони мають бути «живими». Іншими словами, здорова корпоративна культура – це коли працівники трансформують ці меседжі у свій реальний повсякденний досвід. А керівник може управляти цим процесом, спрямовувати його.

По-перше, для цього потрібно правильно сформулювати візію, місію та цінності компанії. Вони мають бути, з одного боку, не дуже вузькими, а з іншого – не занадто «захмарними». У першому випадку вони лише стимулюватимуть автоматичну поведінку й «підрізатимуть крила» працівникам. У другому – «розв‘язуватимуть руки» людям і навіть провокуватимуть руйнівні настрої. Щоб правильно сформулювати цінності, Філліп Клемпітт радить залучити до цього процесу самих працівників. Коли вони дискутуватимуть про підбір тих чи інших слів, то краще зрозуміють сутність того, що компанія прагне робити.

 

 

 
Щоб правильно сформулювати цінності, варто залучити до цього процесу працівників

 

 

По-друге, потрібна правильна «соціалізація» працівників. З того моменту, коли нова людина приходить до компанії, у неї починає формуватись власне бачення корпоративних цінностей. Вона робить висновки з того, як керівники ставляться до підлеглих, як колеги розмовляють між собою, як оформлено офіс тощо.

Лідеру треба розуміти, як відбувається «соціалізація» новачків. Хто проводить співбесіди з кандидатами та які меседжі транслює ця особа? Які показники доцільно відслідковувати у перші тижні після прийому людини на роботу? Можливо, варто надавати кожному новому працівнику супервізора, який протягом першого місяця вводитиме його у курс справ і офісних політик? Чи провести дискусію щодо корпоративних цінностей, де обговорюватимуться не лише формулювання, але й чому вони саме такі?

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали: 

Легкість як мета бізнесу 

«Вершки» для першопрохідців 

Стратегічний парадокс

 

По-третє, необхідно розробити символічні нагадування про ключові цінності компанії. Середовище, у якому працюють люди, має саме по собі демонструвати, яка культура цієї організації. Тому важливо знайти певні символічні відображення корпоративних цінностей, які підійдуть вашому бізнесу.

Наприклад, компанія Imperial Supplies LLC, дистриб‘ютор товарів для ремонту, створила дошку з організаційною структурою «навиворіт». Зверху там розташований клієнт, а не президент, а у самому низу – рада директорів. Цей символічний крок є нагадуванням для усіх працівників про цінність клієнтського сервісу. Такі речі, як слоган чи подібна дошка, можуть здаватись занадто простими та тривіальними, однак не варто недооцінювати силу простих речей.

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах