Мотивація значенням

Ніхто не стане сперечатись, що найкраще працюють ті люди, які бачать сенс у своїй роботі. Однак якщо завдання є досить однотипними, мотивація швидко втрачається. Чіп Конлі, засновник готельної компанії Joie de Vivre та автор бізнес-бестселерів, пропонує декілька способів – як посилити відчуття значущості роботи у працівників.

 

 

 

 

Один з таких методів – це придумати вправу, яка допоможе підлеглим зрозуміти, наскільки кожен з них здатен вплинути на досвід клієнта. Наприклад, коли Конлі керував своєю компанією, він щомісяця пропонував новим працівникам вправу «Назвіть улюблену крамницю».

Кожна людина згадувала, де отримала найкращий клієнтський досвід у своєму житті, і які саме відчуття були у неї тоді. Також працівники думали про найгірший сервіс, з яким їм довелось стикнутись. Людина, яка забезпечила винятково поганий чи хороший сервіс, надовго запам‘ятається клієнтам. Це допомагало новачкам зрозуміти, що вони могли недооцінювати своє значення для репутації й прибутковості бізнесу.

 

 

 
Працівники бачать сенс у своїй роботі – якою б вона не була, - коли відчувають зв‘язок з колегами

 

 

Керівник може поміркувати над наступним запитанням: з яких 10 причин людина може захотіти приєднатись до нашої компанії? У цей перелік не потрібно включати гроші чи якісь інші бонуси. Це мають бути нематеріальні причини. Якщо ви можете з легкістю скласти подібний список – значить, у вашої організації немає проблем з розумінням сенсу свого існування. Можливо, потрібно тільки частіше спілкуватись про це із підлеглими.

Як правило, працівники бачать сенс у своїй роботі – якою б вона не була, - коли відчувають зв‘язок з колегами, командою й бізнесом у цілому. Якщо компанія являє собою спільноту, люди бачать себе частиною чогось більшого. І керівнику варто стимулювати цей процес, наприклад, організовувати різноманітні зустрічі й тематичні події. Бути частиною особливого «племені» - вже саме по собі може стати причиною для працівників, щоб залишатись у вашій компанії та відчувати себе мотивованими.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали: 

Живі цінності 

Залишатись чи йти? 

Культура: від дитинства до зрілості

 

І, нарешті, важливо допомогти підлеглим зрозуміти – що саме для них означає «сенс», який вони бачать у роботі. Тут можуть стати у пригоді декілька запитань до працівників. Спитайте їх: як ваша робота впливає на колег? (Людина може побачити, що її робота має значення не тільки для клієнтів, але й для інших працівників.) Що ви отримуєте, виконуючи свої завдання, окрім зарплати та матеріальних переваг? Ким ця робота може допомогти вам стати?

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах