Ієрархія цінності продукту

Як конкурують між собою товари та послуги? Як визначити, хто переможе у битві за споживача? Про це розмірковує Сет Годін, один з найвідоміших експертів з маркетингу у світі.

 

 

 

 

 

 

 

 

На думку Годіна, існує певна ієрархія цінності, на найнижчому щаблі якої знаходиться функціональність. Якщо два продукти мають приблизно ті й самі функції (і, звичайно, вони правильно працюють), то клієнт, як правило, надає перевагу дешевшому. 

Проте якщо один з них пропонує більше можливостей для того, щоб бути на зв‘язку з іншими, то він виграє. Зв‘язок – це наступний щабель у ієрархії цінності продукту. Люди в умовах сучасного ринку прагнуть бути зі «своїми», знайти своє власне «плем‘я». Вони питають себе: чи подібні до мене особистості купують це? Чи подобається їм таке? Люди купують Harley не тому, що ці мотоцикли можуть перемістити їх із місця до місця, а тому що прагнуть зв‘язку із «плем‘ям».

 

 

 
Люди в умовах сучасного ринку прагнуть бути зі «своїми», знайти своє власне «плем‘я»

 

 

У випадку, якщо обидва продукти пропонують приблизно однакові можливості зв‘язку, користувач керується наступним параметром – стилем. Багато хто згоден платити більше за те, що виглядає краще, має власний, впізнаваний вигляд. Можливо, тому що це означає ще більше зв‘язку: є шанс знайти «своїх» за певним стилем продуктів, які вони обирають.

На вершині ієрархії, на думку Годіна, знаходиться критерій сучасності продукту. Скажімо, на ринку смартфонів складно запропонувати принципово більшу функціональність, ніж конкуренти, або більші можливості для зв‘язку. Роль стилю поступово зменшується, і найважливішою залишається швидкість появи нових моделей.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Дані та довіра

Ми усі дивакуваті

Магія показників

 

Спитайте себе: що пропонує ваша компанія, ваш продукт? Де ви знаходитесь у цій ієрархії?

Дуже часто компанії не йдуть далі, ніж функціональність. Деякі бізнеси – знаходять в собі сили, щоб конкурувати на полі зв‘язку чи стилю. І подеколи з‘являються організації чи ідеї, які обіцяють споживачам щось зовсім нове. Так функціонує ринок – аж доки хтось знаходить у собі нахабство перевизначити поняття «функціональність»  -  і все починається спочатку.

 

За матеріалами A hierarchy of value when everything functions

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах