Наради, що провокують дії

Протягом дня майже у будь-якій компанії проводиться багато зустрічей, але тільки невелика частина з них дійсно має позитивні наслідки у вигляді реальних кроків. Дуже часто наради являють собою лише обмін інформацією. Як змінити цю ситуацію?

 

 

 

 

 

 

Більшість людей, які приходять на нараду, не готові до конкретних дій, не прагнуть змін. Тому під час зустрічі учасники зазвичай фокусуються на питанні «що нам відомо?», а не на «що нам треба зробити?». 

Звичайно, це не означає, що обмін інформацією взагалі не потрібен. Невігластво не є передумовою вдалих дій. Але під час будь-якої наради потрібно пам‘ятати про її мету – скажімо, про рішення, яке необхідно ухвалити, або зміни у поведінці, до яких ви прагнете. Інформація, яка ніяк не впливає на поведінку працівників, не має особливого сенсу.

Щоб досягати кращих результатів завдяки корпоративним зустрічам, варто винести значну частину обміну інформацією за межі наради. Наприклад, надіслати учасникам відео чи тексти, з якими їм варто ознайомитись, а на зустрічі сфокусуватись на тому, щоб ставити запитання і шукати відповіді на них, приймати рішення і планувати дії.

 

 

 
Той, хто залишає нараду без переліку кроків, які він має зробити, навряд чи мав бути присутнім

 

 

Які правила допоможуть проводити більш ефективні наради? Перш за все, запрошуйте не спостерігачів, а справжніх учасників. Той, хто залишає нараду без переліку кроків, які він має зробити, навряд чи мав бути присутнім.

По-друге, потрібно мінімізувати кількість нарад, особливо тих, де відбувається лише обмін інформацією. Якщо мета зборів – надати звіт про роботу, то їх не варто проводити. Це можна зробити і електронною поштою.

По-третє, усі учасники мають розуміти, чому вони на цій зустрічі, і знати про свої зобов‘язання. А саме – про те, що вони несуть відповідальність за подальші кроки, які будуть визначені під час наради.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Зворотний зв‘язок: є альтернатива

Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців

Нарада з цінністю

 

По-четверте, варто «перекладати» інформацію – на мову поведінки, зміни якої можна оцінити, і на мову результатів. Те, що сталось у минулому, є менш важливим за те, що ви тепер зробите з наслідками того, що сталось. Тому розмовляти про минуле доречно лише у тому випадку, якщо ви плануєте використати цю інформацію для визначення своїх подальших дій.

І, нарешті, закінчувати наради варто відповідями на максимально конкретні запитання. Скажімо, хто і що має зробити до певного терміну?

А керівнику, що використовує наради у якості управлінського інструменту, варто пошукати власну відповідь на наступні запитання: якою насправді є роль обміну інформацією на зустрічах працівників? Що я можу зробити, щоб наради моєї команди були орієнтовані на зміну поведінки?

 

За матеріалами 4 Ways to Lead Taking-Action Meetings

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах