Блоги

  • Блог
    Cтратегія персональної цифрової конфіденційності

    Кожен з нас потребує особистої стратегії конфіденційності, яка регламентує, яку інформацію ми повідомляємо і кому. На відміну від відкритості по замовчуванню, ми повинні налаштуватись на конфіденційність. Ми повинні ділитись інформацією лише тоді, коли вигоди від її поширення переважають небезпеки.

  • Блог
    Ріта МакГрет про головні проблеми компаній, які прагнуть інновацій

    У книзі Рона Аднера «Широка лінза» виділені головні проблеми компаній, які прагнуть до інновацій: вони дуже вузько сконцентровані на важкій роботі пришвидшення процесу новаторства, ігноруючи два важливі екосистемні виклики, які потрібно подолати для покращення інноваційного процесу.

  • Блог
    “Період напіврозпаду” знань

    Враховуючи масштаб ринку навчання, багатьом управлінцям варто замислитися не стільки над доцільністю використання бюджетів, скільки над створенням середоваща, яке сприятиме повноцінному розкриттю нових знань та навичок.

    коментарі
  • Блог
    Переборіть звичку перемагати

    Бажання постійно перемагати притаманне більшості дуже успішних керівників, з якими я знайомий. Перемоги – це, звичайно, не погана річ. Зовсім навпаки. Проте бажання перемагати може стати проблемою, особливо якщо тема безглузда або тривіальна.

  • Блог
    Обізнаність, усвідомлення та совість

    Яка різниця між термінами обізнаність, усвідомлення та совість? Я думав про це деякий час і відповідь, яку я знайшов в літературі, не задовольнила мене.

  • Блог
    Як запам'ятовуватися у бізнесі

    Формула успіху? Запам'ятовуватися. Протягом життя ми постійно зустрічаємо людей з різних сфер діяльності. Проте запам’ятовуємо лише деяких з них.

  • Блог
    Відеозапис майстер-класу Володимира Павелка "Стабільність змін"

    Відеозапис майстер-класу директора МВА-програм kmbs Володимира Павелка на тему: "Стабільність змін" в передачі "Майстер-клас" на ТК "Бізнес".

    відео
  • Блог
    Генерування ідей – це не проблема

    Більшість компаній не страждає від недостачі гарних ідей. Дилема полягає в тому, що багато з цих ідей є посередніми.

  • Блог
    Зменшення негативу на робочому місці

    Згідно з опитуванням, більшість співробітників витрачають 10 або більше годин на місяць скаржачись – або слухаючи скарги інших – на їхніх босів або вищий менеджмент.

  • Блог
    Дещо про досвід: або дві сторони однієї медалі

    Іноді недосвідченість - це величезна перевага і той актив, який дозволяє мислити нешаблонно. До вашої уваги думки експертів з цього приводу.

  • Блог
    Як лікувати корупцію

    Корупція – це питання цінностей. Проте рішення не просто змінити цінності, які вплинуть на зміну поведінки людей. Ми повинні виправити систему, яка спокушає слабкість душі та духу. Ми повинні виправляти систему хоча б на стільки швидко, на скільки вона змінюється та створює нові «дірки», які є джерелом проблем, що потребують вирішення.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Блог
    Ігри єврокубку з футболу

    В моїх книгах і блогах протягом років я писав, що нам потрібно не просто толерувати різноманіття; ми повинні святкувати його поширення тому що ми отримуємо від нього вигоду.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.

  • Блог
    Тенденції заходу: інший погляд на розвиток продажів в В2В

    Західний B2B-сегмент масово переходить до нової моделі розвитку продажів, використовуючи інструменти автоматизації маркетингу.

  • Блог
    Відкритий лист до пана Медвєдєва, Прем'єр-міністра Російської федерації

    Іцхак Адізес заернувся до пана Медвєдєва, Прем'єр-міністра Російської федерації, з відкритим зверненням.

  • Блог
    "Київстар Бізнес" Дайджест: великі стратегії

    У дванадцятому випуску «Київстар Бізнес» Дайджеста ми вирішили сфокусувати вашу увагу на великих стратегіях. Розробка і реалізація саме таких стратегічних рішень є однією з ключових завдань лідера в бізнесі.

  • Блог
    Сім гріхів маркетингу

    Нетерплячість… великий маркетинг потребує часу. Якщо працювати неправильно (і поспішати), результат обійдеться вдесятеро дорожче, ніж працюючи повільно, але правильно.

  • Блог
    Скільки клієнтів ви втратили сьогодні?

    Одна з найбільш неприємних дилем для керівників вищої ланки бути на хвилі з тим, що реально відбувається на передових лініях їхніх бізнесів.

  • Блог
    PAEI типи та мистецтво реклами

    Просувайте те, ким ви є, замість того, що ви робите, чому ви це робите чи як ви це робите. Звертайтесь до людських сердець і це зробить їх вашими друзями (і, таким чином, клієнтами) на все життя.

календар

Мультимедіа

Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

“Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

Про розвиток управлінських талантів у агросфері

Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

Євген Черняк про власну філософію бізнесу

Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

Усі публікації »

Ми у соціальних мережах