Блоги

  • Блог
    Генерування ідей – це не проблема

    Більшість компаній не страждає від недостачі гарних ідей. Дилема полягає в тому, що багато з цих ідей є посередніми.

  • Блог
    Зменшення негативу на робочому місці

    Згідно з опитуванням, більшість співробітників витрачають 10 або більше годин на місяць скаржачись – або слухаючи скарги інших – на їхніх босів або вищий менеджмент.

  • Блог
    Дещо про досвід: або дві сторони однієї медалі

    Іноді недосвідченість - це величезна перевага і той актив, який дозволяє мислити нешаблонно. До вашої уваги думки експертів з цього приводу.

  • Блог
    Як лікувати корупцію

    Корупція – це питання цінностей. Проте рішення не просто змінити цінності, які вплинуть на зміну поведінки людей. Ми повинні виправити систему, яка спокушає слабкість душі та духу. Ми повинні виправляти систему хоча б на стільки швидко, на скільки вона змінюється та створює нові «дірки», які є джерелом проблем, що потребують вирішення.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Блог
    Ігри єврокубку з футболу

    В моїх книгах і блогах протягом років я писав, що нам потрібно не просто толерувати різноманіття; ми повинні святкувати його поширення тому що ми отримуємо від нього вигоду.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.

  • Блог
    Тенденції заходу: інший погляд на розвиток продажів в В2В

    Західний B2B-сегмент масово переходить до нової моделі розвитку продажів, використовуючи інструменти автоматизації маркетингу.

  • Блог
    Відкритий лист до пана Медвєдєва, Прем'єр-міністра Російської федерації

    Іцхак Адізес заернувся до пана Медвєдєва, Прем'єр-міністра Російської федерації, з відкритим зверненням.

  • Блог
    "Київстар Бізнес" Дайджест: великі стратегії

    У дванадцятому випуску «Київстар Бізнес» Дайджеста ми вирішили сфокусувати вашу увагу на великих стратегіях. Розробка і реалізація саме таких стратегічних рішень є однією з ключових завдань лідера в бізнесі.

  • Блог
    Сім гріхів маркетингу

    Нетерплячість… великий маркетинг потребує часу. Якщо працювати неправильно (і поспішати), результат обійдеться вдесятеро дорожче, ніж працюючи повільно, але правильно.

  • Блог
    Скільки клієнтів ви втратили сьогодні?

    Одна з найбільш неприємних дилем для керівників вищої ланки бути на хвилі з тим, що реально відбувається на передових лініях їхніх бізнесів.

  • Блог
    PAEI типи та мистецтво реклами

    Просувайте те, ким ви є, замість того, що ви робите, чому ви це робите чи як ви це робите. Звертайтесь до людських сердець і це зробить їх вашими друзями (і, таким чином, клієнтами) на все життя.

  • Блог
    Євген Пенцак: Якою повинна бути добра освіта?

    Євген Пенцак, професор фінансів kmbs, на TEDx Kyiv 2012, присвяченій темі “Талант. Освіта. Розвиток”, розповів про те, якою, на його думку, повинна бути добра освіта.

    відео
  • Блог
    П’ять способів зруйнувати інноваційний процес

    Більшість компаній саботують власний інноваційний процес навіть не підозрюючи про це. Професор Ріта МакГрет помітила п'ять симптомів цього синдрому.

  • Блог
    До дня батька

    У стосунках між батьками і дітьми завжди існує напруження. Так воно є. Батьки змушені приймати рішення, які не цінуються дітьми через відчутність досвіду та юний вік.

  • Блог
    Про економію часу в командній роботі

    Сьогодні перед лідерами постає дилема: коли потреба у створенні ефективної команди зростає, час, потрібен для побудови такої команди, зменшується. Коли члени команди змінюють власну поведінку, може підвищитись ефективність команди загалом.

  • Блог
    Дефіцит усміхнених людей

    Зі зростанням кількості людей, цінність кожного індивіда зменшуватиметься. Це економічна теорія 101. При "інфляції" людей, їхня цінність зменшується. Коли людей мало, цінність кожної особи росте.

  • Блог
    Як досягти успіху: кожному своє

    Сет Годін переконаний, що для кожної людини успіх свій і тому усі поради суперечливі. Комусь краще жити чесно і сплачувати податки, а хтось досягне успіху, ухиляючись від них.

  • Блог
    Заглянути в свідомість через Brand Tags

    Я не часто пишу огляди продуктів. Проте цього разу дещо дійсно зацікавило мене. Насамперед пишу як споживач, а тоді вже як маркетолог.

календар

Мультимедіа

Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

“Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

Про розвиток управлінських талантів у агросфері

Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

Євген Черняк про власну філософію бізнесу

Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

Усі публікації »

Ми у соціальних мережах