Блоги

  • Блог
    Стів Джобс та міф про "Еврику"

    Коли Стів Джобс пішов з Apple, його вчинок привів до жвавого обговорення його особистості, візії та досягнень. Він заслуговує на увагу: це людина, яка змінила світ технологій та завдяки якій Apple – найважливіша у світі компанія відкритого типу.

  • Блог
    Відеозапис зустрічі з Дмитром Борисовим

    Першим гостем Idea Breakfast був відомий київський ресторатор Діма Борисов (Барсук, GastroRock, FOODTOURÏST, BabyRock). Пропонуємо подивитися відеозапис події.

    відео
  • Блог
    Як оманливий успіх робить нас забобонними

    До певної міри ми всі забобонні. В багатьох випадках, чим вище ми опиняємось на кар’єрні драбині, тим більш забобонними стаємо.

  • Блог
    Візуальні молотки говорять до споживачів

    Візуальний молоток розповідає про ваш бренд, саме тому він настільки ефективний. Шматочок лайму говорить, що Corona – це автентичне мексиканське пиво.

  • Блог
    Епізод про kmbs з фільму "Могилянка, I Love You

    Фільм створено в рамках проекту "Могилянка, I Love You", присвяченого 20-річчю відродження Києво-Могилянської академії.

    відео
  • Блог
    Мистецтво виходить за рамки галерейного простору

    Західні бізнес-спільноти вже давно практикують присутність творів мистецтва у ділових інтер’єрах. Роботи художників, які викликають емоційну реакцію та стають приводом для дискусій, допомагають змінити сприйняття робочого простору.

  • Блог
    Ієрархія як необхідне зло

    Ієрархію не можна усунути. Її можна усунути з ідеологічних переконань, проте це не означає, що вона зникне. Виникне неформальна ієрархія. Тому це необхідне зло.

  • Блог
    TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

    “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

    фото
  • Блог
    Візуальний молоток Audi, втрачена можливість

    Компанії Audi знадобилось 20 років боротьби, щоб опинитись на сучасних позиціях. Ентузіасти наголошують на якості автомобілів, але протягом десятиліть бренд страждав від кризи та слабкої за звучанням назви.

  • Блог
    Інвестиційна порада Євгена Пенцака

    Нарешті дочекалися низхідного тренду світових індексів і значного падіння сировини, включаючи метали, пшеницю, нафту.

  • Блог
    Момент переключення

    Коли люди кажуть: «переломний момент», вони дуже часто неправильно розуміють ідею книги Малкольма Гладвела. Насправді йдеться про момент переключення.

  • Блог
    Куди подівались усі квіти?

    Ресторани швидкого харчування та солодкі напої усе більше проникають в сучасне життя людей і підривають їхній спосіб життя, їхнє здоров'я.

  • Блог
    Дещо про різноманітність

    Різноманітність – це джерело навчання. Однаковість безплідна. Прийміть різноманітність не тільки тому, що це політично й етично коректно, а насамперед тому, що у неї багато чому можна навчитися.

  • Блог
    Ментальне болото як зона комфорту

    Якось так повелося, що ми звикли перекладати або, щонайменше, розділяти з кимось відповідальність за свої вчинки чи бездіяльність.

  • Блог
    Лора Райз: Візуальний молоток

    Протягом десятиліть маркетологи створювали слогани для позиціонування брендів. Сьогодні цього не достатньо. Маркетологам потрібні "візуальні молотки", щоб будувати бренди.

  • Блог
    Нариси поведінкової економіки: наші рішення та наші страхи

    Виявляється, існує досить психологічних факторів, які спроможні спричиняти «параліч рішення» - насамперед цими факторами є страх втрат та страх розчарувань.

  • Блог
    Корпоративні збіговиська: так чи ні?

    Який вплив мають регулярні наради в сучасних компаніях? Це необхідний формат ефективної співпраці чи втрачений час? Погляди обох сторін вкрай переконливі.

  • Блог
    Фармацевтичні компанії та корпоративна соціальна відповідальність

    Фармацевтичний ринок України характеризується стабільністю та невпинною тенденцією до росту  – 12-17% щорічно. На сьогодні, він є другим за обсягом серед країн СНД. Специфіка бізнесу вимагає від компаній високого рівня соціальної відповідальності, оскільки, фактично, йдеться про здоров’я українських громадян.

  • Блог
    Речі, які не можна делегувати, або Чому власник бізнесу зобов'язаний бути маркетологом

    Якщо ви власник і продаєте щось споживачу, – неважливо, бабусі чи великому заводу, – ви зобов’язані бути маркетологом.

  • Блог
    Прибутки і проституція

    Іцхак Адізес переконаний, що ділові люди, які сфокусовані на прибутку як на основній меті, а не на здоров'ї організації, займаються проституцією.

  • Блог
    Те, що дійсно цінне…

    Чомусь ми так часто забуваємо про те, що насправді є цінними. Йдеться про спілкування.

календар

Мультимедіа

Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

“Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

Про розвиток управлінських талантів у агросфері

Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

Євген Черняк про власну філософію бізнесу

Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

Усі публікації »

Ми у соціальних мережах