Сила бренду. Як реанімувати бізнес після кризи?

16листопада /201618:30 - 20:00

kmbs, вул. Волоська 8/5

Чи існує життя для бізнесу після кризи? Існує - вважаємо ми, і бренд є власне тією точкою докладання зусиль, завдяки якій компанія буде здатна впоратись з труднощами, якщо коректно управлятиме цим активом.

Тож  якими є особливості управління брендом під час кризи та як працювати з викликами, що постали перед бізнесом?

Ключові питання:

- Яким чином ідентифікувати та як працювати із бар'єрами споживача?

- Навіщо і як будувати емоційний зв'язок між бірендом та споживачем?

- Що потрібно, аби сфокусувати бачення компанії на маркетингових комунікаціях?

 

Cпікер

Оксана Кулікова, маркетинг-директор у METRO Cash & Carry Ukraine

Вартість: 350 грн

Детальніше

 

Контактна особа

Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

Коментарі